تهران - ایسکانیوز: پس از بروز حاشیه‌های عجیب در دیدار پیکان و پرسپولیس و ناراحتی پیام صادقیان از تعویض، حمید درخشان روی خط برنامه‌ی ورزش و مردم آمد و پاسخگوی سوالاتی در مورد پیام صادقیان و اظهارات تند کادر فنی پیکان بود.

حمید درخشان در مورد کسب سه امتیاز و همچنین صحبت های بهتاش فریبا و منصور ابراهیم‌زاده گفت: خیلی خوشحالم از اینکه شرایط تیمی ما روند مثبتی را طی می‌کند و البته بسیار متاسف هستم برای مربی تیم حریف که چنین اظهار نظری را در مورد پرسپولیس بیان کرده است. اگر پرسپولیس تا این حد ضعیف بوده پس مربیان پیکان باید فکری به حال تیم خودشان بکنند که مقابل چنین تیم ضعیفی بازنده شده‌اند.

سرمربی پرسپولیس در مورد داوری این دیدار اذعان کرد: داور یک پنالتی مسلم را برای تیم ما نگرفت و شانس آوردیم که در نتیجه‌ی نهایی تاثیر چندانی نداشت.

اما مهم‌ترین بخش صحبت های درخشان در مورد رفتار پیام صادقیان پس از تعویض بود که افزود: پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و چنین بازیکنانی نمی‌توانند پرسپولیس را به حاشیه ببرند. مطمئن باشید با این حرکات برخورد خواهد شد و بازیکنان جوان باید بدانند اگر بی‌احترامی کنند جایی در پرسپولیس ندارند.

حمید درخشان در خصوص اینکه پیام صادقیان در لحظه تعویض چه جمله‌ای را بیان کرد افزود: یک سری مسایل، خصوصی و درون باشگاهی است و نمی‌توانم بیان کنم.

 
کد خبر: 128454

وب گردی

وب گردی