تهران- ایسکانیوز: ​در حكمی از سوی مسعود شفیعی، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی، علی حسین حسین زاده به عنوان سرپرست جدید واحد استان خوزستان دانشگاه منصوب شد.

علی حسین حسین زاده استادیار دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز است و دارای دکترای جامعه شناسی از دانشگاه اصفهان است. گفتنی است حسین زاده سوابقی همچون سرپرستی روزنامه کیهان در دهه ۷۰، مدیرکلی امور فرهنگی دانشگاه شهید چمران و همچنین معاونت فرهنگی – دانشجویی این دانشگاه و صاحب امتیازی روزنامه صبح کارون را در کارنامه فعالیت های اجرایی و فرهنگی خود دارد. او همچنین مولف کتاب "کاربرد روش های آماری در مدیریت و حسابداری ” است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی كاربردی، در حکم انتصاب سرپرست جدید واحد استان خوزستان دانشگاه جامع علمی کاربردی آمده است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان "سرپرست واحد استان خوزستان" دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب می شوید. امید است با استعانت از ایزد متعال، ضمن اهتمام در جهت ارتقاء، توسعه و تحقق اهداف و آرمان های والای دانشگاه جامع علمی كاربردی در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله ) و منشور اخلاقی دانشگاه ، با رعایت اصول قانون مداری و اعتدال گرایی و با بهره مندی از توانائی همكاران ارجمند و تقویت منابع دانشگاه، در انجام امور محوله موفق و سربلند باشید.
کد خبر: 128459

وب گردی

وب گردی