تهران-ایسکانیوز،پلاس+/ شروع ماه محرم و آغاز عزاداری ها در این ماه همچنان مورد توجه هنرمندان و چهرهای های سرشناس کشور است، بسیاری از هنرمندان و ستارگان سینما و تلویزیون با انتشار عکس یا نوشته ای درباره محرم و امام حسین (ع) احساسات خود را در این باره بیان کرده اند.بهاره رهنما بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که چند روز پیش از این هم با انتشار عکسی از ماه محرم اسنقبال کرده بود بار دیگر با منتشر کردن عکسی، از حضرت عباس و حاجت گرفتن از وی نوشته است.

« ... خلاصه امروز خواستم بگم تو زندگیم هر موقع دست به دامان حضرت عباس و مادرش شدم حاجت گرفتم می دونم تو این روزها خیلی دلشون شکسته مشکل و غم و گرفتاری هم که کم نیست، البته که شکر خدا در هر شرایطی بهترین تمرین برای حال بهتر داشتن، اما گفتم با این پست یادتون بیاندازم این شب ها در خونه وفادارترین یار اما حسین را بزنید و با قوت قلب ازش حاجت بخواهید و من و خانواده ام هم اگر یادتون آمد دعا کنید...»

Screenshot_2014-10-31-11-34-26

 

میلاد می کرام بازیگر فیلم خط ویژه که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر دیپلم افتخار بازیگری را دریافت کرده بود با انتشار عکسی از خود در حال دمام زنی در بندرانزلی به استقبال ماه محرم رفته و در توضیح عکس نوشته است:

« خیلی سال پیش وقتی هنوز تو شهرم انزلی بودم، محرماش تو یه تکیه دمام می زدم.حال خوبی بود. چیزهای که امروز دارم به وساطت اربابم حسین از خدا خواستم. روی اربابم و زمین نزد خدا .وگرنه من بچه شهرستانی کجا این جایگاه کجا... »

Screenshot_2014-10-31-11-34-51

از سویی دیگر هانیه توسلی بازیگر سرشناس سینما با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به معرفی کتاب «دفتر بزرگ» آگوتا کریستوف پرداخته است. هانیه توسلی به این اشاره می کند که این کتاب را به پیشنهاد یکی از دوستانش خوانده است و خیلی بهتر از آن چیزی بوده است که فکر می کرده است. همچنین وی در توضیح این فیلم سعی کرده است معرفیمخنصری درباره زندگی آگوتا کریستوف بدهد.این عکس که با استقبال هوادارن و مخاطبان هانیه توسلی قرا گرفته است می تواند ایده ی بسیار خوبی برای دعوت مردم به کتابخوانی باشد.

Screenshot_2014-10-31-11-37-46
کد خبر: 128694

وب گردی

وب گردی