women-ugg-evera-sneakersx

 

تهران.ایسکانیوز.بازار/در تمامی فصول سال کفش های کتانی یا همان ورزشی به خصوص برای کوه نوردان و دانش آموزان کاربرد فراوان دارد. این مدل از کفش آسیبی به کمر شما وارد نمی کند، از این رو طرفداران زیادی در تمامی اقشار جامعه دارد. نکته ای که در میان قابل توجه است جنس و نوع کتانی است که هنگام خرید باید به آن توجه کرد. هر کتانی کاربرد خودش را دارد همانطور که در بالا اشاره شد به طور مثال دانش آموزان نباید از کتانی های سنگینی همچون کتانی های کوهنوردی استفاده کنند و کوهنوردان طبعا نباید کتانی های نرم به پا کنند. حال در این گزارش سعی داریم تا شما را با با انواع کتانی ها و کاربردشان آشنا سازیم، همچنین بهترین بندهای دنیا را معرفی خواهیم کرد.

ابتدا نکات زیر را در نظر بگیرید

قبل از هز چیزی باید بدانید که استفاده از کفشهای نامناسب و غیر استاندارد علاوه بر مشکلاتی نظیر کمر درد و مشکلات استخوانی در پاها باعث آزار فرد هم می شود.

کفشی را انتخاب کنید که ارتفاع آن در قسمت پاشنه باید ۲٫۵ تا ۳ سانتی‌متر باشد، همچنین در قسمت پنجه هم باید ۱٫۵ سانتی‌متر باشد.
پنجه کفش باید پهن باشد به شکلی که انگشتان دچار فشردگی نشوند زیرا انحرافات انگشتان از کودکی و نوجوانی با پوشیدن کفش‌های بسیار تنگ به وجود می‌آید که منجر به تغییر قوس کف‌پا می‌شود.
یادتان نرود که سفت بودن لایه ی درونی کفش موجب دردهای ستون فقرات و دردهای موضعی می شود.
در حقیقت استفاده از کفش‌های کتانی دارای کف نازک موجب وارد آمدن ضربه و فشار به پای فرد شده و به هیچ وجه توصیه نمی‌شوند.
هنگام خرید هر دو لنگه کفش را امتحان کنید، معمولا یک پا از پای دیگرکمی بزرگتر است و شما باید کفشتان را به اندازه پای بزرگتر انتخاب کنید.

 

Nike-roshe-run-006

جنس خوب را چگونه تشخیص دهیم؟

کفش های ورزشی در بازار زیاد دیده می شوند اما اینکه آیا جنس مناسبی برای پای شما باشد یک چالش بزرگ است.

ابتدا که بند کفش هایتان را می بندید دقت کنید که پنجه های پایتان هنگام راه رفتن نلغزند.

همانطور که می دانید کفش های ورزشی را نباید به زور به پا کرد پس چند قدم در مغازه بردارید تا مطمئن شوید که در آن راحت هستید یا خیر.

از سوی دیگر لازم به ذکر است که متخصصان معتقدند استفاده از كفش هاي غيراستاندارد حتي بر اعصاب و روان و راندمان كار انسان نيز تاثير نامطلوبي مي گذارد. از مهم ترين اعضايي كه ارتباط مستقيم با پا دارد، كمر و ستون فقرات است كه بيش ترين آسيب را از كفش غيراستاندارد مي بيند. طبعا نکته ای که در این میان بسیار قابل توجه است، انعطاف پذیری برای تمامی حرکات مختلف پا و ثبات یا استحکام براي حمايت و حفاظت از چرخش‌هاي ناگهاني است، همچنین لايه گذاري مناسب براي جذب ضربه و راحتي كل پا هم بسیار اهمیت دارد.

معروف ترین برندها

supreme-sneaker-collaboration-history-1

آدیداس یک برند کفش ورزشی است که در نیا حرف اول را می زند. این برند به دلیل تنوع فوق العاده ای که در انواع محصولات و کفش ها شامل فوتبال،بستکبال، دو،گلف و تنیس دارد، بسیار مشهور است. قیمت این برند از حدود 300 هزارتومان در نمایندگی ها شروع می شود.

کفش نایک هم یکی از بزرگترین برندها در تمامی فروشگاه های دنیا است. که در سال 1964این برند شروع به فعالیت کرد.

پوما یک کمپانی کفش آلمانی است که به خاطر لباس‌ها و کفش‌های ورزشی شهرت فراوانی دارد. لام به ذکر است که این کمپانی  در سال 2010 به میزان 2/70 میلیارد یورو بوده است.

برند ربوک به دلیل کفش‌هایش مخصوصاً برای پیاده‌روی معروف است. این برند محبوبیت زیادی در کشورهای جنوبی آسیا به دست آورده که به دهه 80 باز می‌گردد و در اواخر دهه 90 به اوج خود رسید.

برند فیلا هم یکی از معروف‌ترین و مطرح‌ترین برند‌های کفش ورزشی است. این برند در سال 1911 در ایتالیا مشهور شد. محصولات Fila انواع لباس‌های ورزشی است. اما این برند بیشتر به خاطر کفش‌هایش مشهور شده است. محصولات لباس‌های ورزشی برای فوتبال، گلف و دیگر ورزش‌ها می‌باشد.

در کل قیمت کفش های ورزشی از حدود 160 هزار تومان شروع می شود و در بازار با برند های متفاوتی به فروش می رسد. توجه داشته باشید که بهتر است کتانی خود را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید.
کد خبر: 128725

وب گردی

وب گردی