تهران- ایسکانیوز: بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت نام و انتخاب رشته برای شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی پیام نور و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی که براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در موسسات آموزش عالی مصوب مجلس شورای اسلامی پذیرش براساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، از روز شنبه دهم آبان ماه آغاز می‌شود.

همچنین در متن این اطلاعیه آمده است كه ثبت‌نام منحصراً به صورت اينترنتي از روز شنبه مورخ 10/08/93 آغاز و در روز شنبه مورخ  17/08/93 پايان مي پذيرد.

پذیرش دانشجو شامل كليه متقاضيانی است، كه حداكثر تا30/11/93 موفق به اخذ مدرك پيش دانشگاهي شده. علاقه مندان می‌توانند  در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقيق دفترچه راهنما (دفترچه راهنما از طريق سايت سازمان قبل از شروع ثبت نام قابل دسترسي مي باشد) و فراهم کردن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام به سايت سازمان سنجش‌ آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org  مراجعه و نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته براي گزينش در رشته‌هاي تحصيلي دانشگاه پيام نور و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي اقدام کنند.

همچنین پرداخت هزينه ثبت‌نام در اين روش به صورت اينترنتي انجام مي‌شود، بنابراین داوطلبان لازم است پس از مطالعه دفترچه راهنما وبراساس توضيحات مندرج دردفترچه با مراجعه به سايت سازمان سنجش درمحدوه زماني ثبت نام نسبت به پرداخت وجه ثبت نامي اقدام وسپس انتخاب رشته نمايند.

کد خبر: 129074

وب گردی

وب گردی