ایسکانیوز : اچ پی آخرین شرکتی نام گرفت که به جمع تولیدکنندگان ساعت های هوشمند پیوسته است. این کمپانی در نظر دارد محصول جدیدش را تا ماه آینده روانه بازار کند.

اوایل امسال اچ پی اعلام کرد که با همکاری مایکل باستین ، طراح مد معروف در حال طراحی یک ساعت هوشمند منحصر به فرد است. اکنون شرکت مذکور MB Chronowing   را معرفی کرده که البته تفاوت هایی زیادی با دیگر ساعت های هوشمند موجود در بازار دارد.

hpwatchlead


ساخته جدید اچ پی بیشتر از اینکه ساعت هوشمند باشد ؛ به نوع کلاسیک شباهت دارد. عدم استفاده از صفحه لمسی و سیستم عامل اندروید این موضوع را به اثبات می رساند. همچنین این ساعت نمی تواند تعداد قدم های شما را محاسبه کند و از دستیار صوتی هم خبری نیست.MB از یک صفحه LCD سیاه و سفید بهره می برد و از این طریق شما در جریان آخرین اخبار قرار می دهد. البته منظورمان از اخبار ، اطلاع رسانی در مورد ایمیل و موارد مشابه است.

MB دارای اپلیکیشن مخصوصی است و از iOS و اندروید هم پشتیبانی می کند. باستین بیشتر سعی داشته محصولی با طراحی منحصر به فرد را روانه بازار کند. به این دلیل MB در سه مدل متفاوت عرضه می شود. مدل های پلاستیکی و چرمی هر دو به قیمت 349 دلار و مدل همراه با چرم کروکودیل و صفحه یاقوت کبود به قیمت 649 دلار روانه بازار می شود.
کد خبر: 129192

وب گردی

وب گردی