تهران - ایسکانیوز: بعد از مسائل مطرح شده درباره حضور یک جادوگر پشت دروازه مهدی رحمتی در بازی پیکان و صنعت ساری، خبر دستگیری فرشید گراییلی فردی که از او به عنوان یکی از جادوگران مطرح فعال در فوتبال نام برده می شود مطرح شد.

در همین راستا علی‌پور رئیس ستاد منشوراخلاقی فوتبال ایران، در گفت‌وگو با یکی از خبرگزاری‌ها از دستگیری این فرد توسط پلیس آگاهی برای بازجویی و پیگیری مسائل مطرح شده خبر داد.

با این حال یونس گراییلی سرمربی تیم صنعت ساری، با رد خبر دستگیری فرشید گراییلی به ایسکانیوز گفت:« من هم چیزهایی درباره دستگیری او شنیدم اما لحظاتی پیش با او تماس گرفتم و متوجه شدم موضوع دستگیری فرشید گراییلی شایعه‌ای بیش نیست.»

سرمربی صنعت ساری در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مکالمه‌اش با جادوگر معروف فوتبال افزود:« اتفاقا فرشید گراییلی از دیدار با علیپور استقبال کرد و گفت خیلی دوست دارم رئیس ستاد منشور اخلاقی را از نزدیک ببینم و صحبت‌هایی با او داشته باشم، اما نه تنها توسط پلیس دستگیر نشده‌ام بلکه برای دیدار با علیپور هم از من دعوت نشده است. در حال حاضر مشغول زندگی عادی‌ام هستم و به مسائل مطرح شده اهمیتی نمی‌دهم.»

یونش گراییلی درباره آشنایی قدیمی‌اش با فرشید گراییلی تاکید کرد:«فرشید از صحبت‌هایی که از او درباره رمالی و جادوگری او در رسانه‌ها مطرح شده ناراحت و معتقد است تصویر بدی از او ساخته شده است. فرشید گراییلی از هم محلی‌ها و دوستان قدیمی من است و تا حالا ندیده‌ام جادوگری کرده باشد. او فقط انرژی عجیب و زیادی دارد که به او در پیش‌بینی‌ها کمک می‌کند. او پیش از بازی ما با پیکان هم به من گفت این بازی را می‌برید و برای پیروزی‌مان هیچ کار دیگری انجام نداد.»

سرمربی صنعت  ساری در پایان گفت:« اگر فرشید گراییلی واقعا جادوگری بلد بود از او می‌خواستم کاری کند که به لیگ برتر بیاییم یا حداقل اقدامی انجام دهد که من بعد از این همه سال حضورم در فوتبال هنوز در ساری مستاجر نباشم!»
کد خبر: 129245

وب گردی

وب گردی