تهران – ایسکانیوز:به تازگی پرونده ای منتشر شده که در آن به مبلغ آبونمان تیم های حاضر در لیگ های معتبر پرداخته شده است.

فوتبال هنوز هم ورزش محبوبی است؟ پاسخ این سوال را باید در تحقیقات تازه BBC جست که 207 باشگاه را زیر نظر گرفته است و در مجموع به یک نتیجه کلی رسیده که قیمت بلیت مسابقات فوتبال در انگلیس به طور میانگین 4.4 درصد افزایش یافته است.

گران ترین آبونمان متعلق به آرسنال

در این تحقیق و در بخش اختصاصی که درباره تیم های لیگ برتری صورت گرفته مشخص شده که آبونمان تیم آرسنال گران‌ترین آبونمان حاضر در این لیگ است؛ در واقع کمترین میزان آبونمان برای هواداران این باشگاه 1295 یورو در طول یک فصل است و بیشترین میزان هم ارزشی به مبلغ 2560 یورو دارد. این در حالی است که دو تیم دیگر لندن یعنی تاتنهام و چلسی در رتبه های بعدی قرار دارند.

سیتی هنوز ثابت

در این بین کمترین میزبان آبونمان مربوط به تیم منچستر سیتی است که این مورد هم در نوع خودش جالب توجه است؛ در واقع سیتی با وجود اینکه قهرمان لیگ برتر شده ولی هنوز به هوادارانش وفادار مانده و قیمت را بالا نبرده است. این باشگاه آبونمان را برای یک فصل به ارزش 380 یورو در اختیار هوادارانش قرار می دهد؛ یعنی هزاریورو ارزان‌تر از آبونه‌ای که برای نشستن در ورزشگاه «امیریتس» لازم است.

ارزان ترین بلیت برای نیوکاسل

در این تحقیق اشاره ای هم به قیمت بلیت برای بازی های مختلف شده که نکات جالب توجهی دارد؛ چلسی هیچ کدام از بلیت‌هایش ارزان تر از 65 یورو نیست؛ این در حالی است که قیمت بلیت بازی های آرسنال تا 125 یورو هم می رسد. با این حال در لیگ برتر انگلیس ارزان ترین بلیت متعلق به باشگاه نیوکاسل است که هزینه آن 20 یورو است.
کد خبر: 129260

وب گردی

وب گردی