تهران - ایسکانیوز: در هفته دهم تیم الشحانیه با 4 گل مغلوب الجیش شد. در این بازی پولادی 90 دقیقه و شجاعی نیز 80 دقیقه برای الشحانیه بازی کردند. نکته عجیب اینکه شجاعی و پولادی دو بازیکن ثابت تیم ملی ایران در ضعیف ترین تیم قطری بازی می کنند که طی 10 هفته فقط یک برد داشته و از زمان حضور این دو بازیکن فقط یک مساوی بدست آورده است.

در یکی از حساس‌ترین بازیهای در داربی ایرانیها قطر الاهلی در خانه از ام‌صلال پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با یک گل به سود ام‌صلال به پایان رسید تا یاران پژمان منتظری بتوانند با این پیروزی تا میانه‌های جدول صعود کنند. در این دیدار سید جلال حسینی و مجتبی جباری در ترکیب اصلی الأهلی به میدان رفتند. تک گل این دیدار را که در خانه الأهلی برگزار شد احمد فتحی در دقیقه ۶۶ به ثمر رساند. همچنین سید جلال حسینی در این دیدار یک کارت زرد دریافت کرد.

الأهلی با این پیروزی ۱۶ امتیازی باقی ماند و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفت. این در حالی است که ام صلال ۱۵ امتیازی شد و به رده هفتم صعود کرد.

در آخرین دیدار هفته دهم رقابت های لیگ ستارگان قطر العربی که در خانه لخویا به میدان رفته بود یک امتیاز ارزشمند به دست آورد و در حالیکه با نتیجه سه بر یک عقب بود در نهایت بازی را به تساوی کشاند و این دیدار با نتیجه سه بر سه به پایان رسید. هدایت لخویا را مایکل لادروپ برعهده دارد. اشکان دژاگه در این دیدار در ترکیب اصلی العربی به میدان رفت. هر سه گل العربی را در این دیدار پائولینیو به ثمر رساند.

در حساس ترین بازی هم السد در خانه از الخور پذیرایی کرد و این دیدار در نهایت با پیروزی چهار بر یک السد به پایان رسید تا این تیم با ۲۶ امتیاز به صدرنشینی خود تداوم بخشد.
کد خبر: 129272

وب گردی

وب گردی