تهران-ایسکانیوز: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی از بررسی فشرده «طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت» در مجلس خبر داد و گفت: طرح مجلس مشابه لایحه دولت است، اما دولت نگرانی هایی در این باره دارد که امیدواریم مجلس بتواند آن را رفع کند.

غلامرضا تاجگردون در گفتگو با ایسکانیوز تاکید کرد: طرح مجلس مشابه لایحه دولت است با کمی تغییرات که مجلس بر آن تاکید داشت. اما دولت نگران است و امیدواریم بتواند این تغییرات را بپذیرد.

وی ادامه داد: مجلس در هفته آینده جلسات پی در پی خواهد داشت و به صورت فشرده این طرح را بررسی می کند. در صورتی که دولت نیز طرح مجلس را بپذیرد، طرح نهایی در لایحه بودجه 1394 قابل اجرا خواهد بود.

یک فوریت طرح الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت 2 در آخرین جلسه هفته گذشته مجلس به تصویب رسید و به دلیل تعطیلی مجلس در هفته جاری، بررسی مواد این طرح به روز یکشنبه (18 آبان ماه) موکول شد.

نمایندگان پیش از این لایحه دولت را علیرغم تصویب فوریت آن، رد کرده بودند. چراکه معتقد بودند کمیسیون برنامه و بودجه از دیگر کمیسیون ها نظرات و پیشنهادات را دریافت نکرده و فقط به دریافت های خود اکتفا کرده است. از این رو رایی که به لایحه دولت دادند، بر حسب پشتوانه ای قانونی نبوده است.
کد خبر: 129318

وب گردی

وب گردی