ایسکا نیوز: سید حسن نصرالله در سخنان خود در هفتمین روز از ماه محرم به نشانه‌های آخرالزمان و ظهور حضرت مهدی (عج) پرداخت.

به گزارش شبکه المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در این سخنان که به شکل ویدئو کنفرانس در مجتمع سیدالشهدا محل برگزاری مراسم مرکزی عاشورا در جنوب بیروت پخش می‌شد، گفت: واقعه جهانی همانند ظهور حضرت مهدی (عج) که با سرنگونی طاغوت‌های زمان و به قدرت رسیدن مستضعفین همراه خواهد بود نیازمند پیش زمینه‌هایی است که باید محقق شود.

نصرالله ادامه داد: خداوند مستضعفان مومن را به قدرت خواهد رساند و حکومت آن‌ها حکومت آخر الزمان قبل از برپایی قیامت خواهد بود و پروردگار این وعده را به مسلمین داده است که پیروز خواهند شد و به مشرکان نیز گفته است که چیزی جز شکست عایدشان نخواهد بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه گفت: انسان نیاز دارد که منتظر تحقق گفته‌ها و روایت‌های پیامبران درباره آخر الزمان بماند این امر به شکل ناگهانی حادث نخواهد شد. بلکه ظهور حضرت مهدی (عج) و برپایی قیامت نیازمند نشانه‌هایی است که زمینه چینی برای محقق شدن وعده‌های الهی را فراهم می‌کند.

اوبا اشاره به اینکه نباید تنها منتظر ظهور حضرت مهدی (عج) و قیامت باشیم، گفت: بررسی نشانه‌ها از آخر الزمان چشم‌اندازی از آینده را پیش روی ما باز می‌کند و باعث می‌شود که ما در راه آشکار و روشنی قدم به سوی آینده برداریم و بیشتر تلاش کنیم. نباید تنها منتظر ظهور مهدی (عج) باشیم بلکه باید در این راستا فعالیت کنیم و به وعده‌های پروردگار ایمان داشته باشیم.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حضرت مهدی (عج) که خداوند به وسیله او زمین را پر از عدل و داد می‌کند از اهل بیت حضرت محمد (ص) است و ما معتقدیم که حضرت مسیح (ع) نیز ظهور خواهد کرد و دولت عدل بر جهان حکمفرما خواهد شد.

دبیرکل حزب‌الله همچنین به نشانه‌های ویژه پیش از ظهور امام مهدی (عج) اشاره کرد و گفت: پیش از ظهور سفیانی و خراسانی و یمانی ظهور خواهند کرد و سفیانی با فرستادن ارتشی به سوی مدینه جنایت‌ها و خرابی‌های زیادی در مدینه به بار خواهد آورد.

او با اشاره به ضرورت آماده بودن برای برپایی قیامت و ظهور حضرت مهدی (عج) در عین حال تاکید کرد که نمی‌توان میان احادیث و زمان دقیق برپایی قیامت رابطه خاصی قائل شد و این زمان بر کسی آشکار نیست.
کد خبر: 129410

وب گردی

وب گردی