تهران- ایسکانیوز: در فاصله دو هفته مانده تا دربی حساس سرخابی‌ها در هفته پانزدهم لیگ سیزدهم، پنج بازیکن استقلال در آستانه محرومیت از دربی قرار دارند.

بر این اساس؛ 5بازیکن تیم استقلال در صورت دریافت کارت زرد از داور بازی با تراکتورسازی، از دربی محروم خواهند شد و در صورت بی‌احتیاطی امیر قلعه‌نویی را دچار دردسر می‌کنند.

هر چند قلعه‌نویی در بازی حساس این هفته تیمش مقابل تراکتورسازی هم کار ساده‌ای ندارد و مقابل اصلی‌ترین رقیبش در جدول رده بندی باید با استفاده از شش بازیکن دو کارته مقابل تراکتورسازی قرار بگیرد.

آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، هاشم بیک‌زاده، جاسم کرار، امیرحسین صادقی و محمدرضا خرسندنیا شش بازیکنی هستند که در صورت دریافت اخطار در دیدار با تراکتورسازی، دربی حساس پایتخت را از دست می دهند.

با این‌حال، هاشم بیک‌زاده این هفته مقابل تراکتورسازی به دلیل مصدومیت به میدان نمی‌رود و میلاد فخرالدینی هم با دریافت کارت زرد از داور بازی روز گذشته بازی این هفته را از دست داده است، اما قطعا پنج استقلالی در دیدار با تراکتورسازی باید مراقب باشند تا از داور اخطار نگیرند.

در شرایطی که پیش‌بینی می‌شد کادر فنی استقلال با احتیاط بیشتری ترکیب این تیم را مقابل تراکتورسازی بچیند، میرشاد ماجدی سرپرست استقلال در گفت‌وگو با ایسکانیوز درباره شرایط استقلال در استفاده از بازیکنان دو اخطاره گفت:« بازی تراکتورسازی هم مثل دربی برای ما سه امتیاز دارد و اگر بخواهیم منطقی تصمیم بگیریم، تراکتورسازی در جدول رقیب جدی تری برای ما است.»

ماجدی همچنین ادامه داد:« نه تنها قلعه نویی قصد استفاده نکردن از بازیکنان دو کارته ندارد، بلکه حتی توصیه‌ای برای محکم بازی نکردن به آنها نداشته‌ایم و با تمام قوا به مصاف تراکتورسازی می‌رویم.»

سرپرست استقلال در پایان تاکید کرد: «برای اینکه با روحیه بالا مقابل پرسپولیس حاضر شویم باید تراکتورسازی را با قدرت از پیش رو برداریم. برد تراکتورسازی مقدمه‌ای برای شکست پرسپولیس است و ما به سه امتیاز حساس بازی با تراکتورسازی احتیاج داریم.»

گفتنی‌ است محسن بنگر هم از پرسپولیس تنها بازیکنی است که در خطر محرومیت دربی قرار دارد در صورت دریافت کارت زرد مقابل گسترش فولاد، بازی مقابل استقلال را از دست می‌دهد.
کد خبر: 129640

وب گردی

وب گردی