تهران-ایسکانیوز: کلاس های بازیگری سمندریان در غیاب استاد با مدیریت هما روستا برگزار می شود و برای ترم جدید هنرجو می پذیرد.

به گزارش خبرنگار تئاتر ایسکانیوز، کلاسهای آزاد بازیگری استاد سمندریان برای ترم جدید هنرجو می پذیرد و آزمون ورودی این کلاس ها روزهای یکشنبه 12 آبان ماه و چهارشنبه 14 آبان ماه برگزار می شود؛ و هنرجویان در صورت قبولی در این آزمون طی دو ترم 5 ماهه زیر نظر استادان معتبر آموزش بازیگری می بینند.

کلاسهای بازیگری این دوره در قالب 6 واحد مجزا برگزار می شود که "بدن و بداهه" "تحلیل نقش و نمایش نامه" "بازیگری مقدماتی و پیشرفته" " فن بیان" "شناخت سینما" و "کارگاه تئاتر" عنوان این واحد ها است و پانته آپناهی ها، حسین کیانی، محمودرضا رحیمی، احمد ساعتچیان، محمد علی سجادی، اصغر دشتی به ترتیب تدریس واحدهای نامبرده را به عهده دارند.

حمید سمندریان که منتقدان و هنرمندان او را پدر تئاتر ایران می دانند کارگردان و مدرس تئاتر بود که پس از سالها تلاش در زمینه تدریس و اجرا در سال 1373 آموزشگاه بازیگری سمندریان را تأسیس کرد و بوسیله آن توانست بازیگران شاخصی را به جامعه هنری کشور معرفی کند.

رضا کیانیان، احمد آقال، امین تارخ، احمد ساعتچیان، محمد یعقوبی، امیر جعفری، شهاب حسینی، حامد بهداد از شاگردان استاد سمندریان هستند.

کلاس های بازیگری سمندریان پس از مرگ استاد در 22 تیرماه سال 1391 توسط هماروستا اداره می شود.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاع بیشتر  و ثبت نام در کلاس های  ترم جدید با شماره تلفن 88408228 تماس بگیرند.
کد خبر: 129942

وب گردی

وب گردی