تهران-ایسکانیوز : سرپرست دفتر برنامه ریزی تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت از توزیع اقلام اساسی شامل برنج، شکر ، گوشت قرمز و مرغ در راستای تامین کالاهای موردنیاز هیئتهای مذهبی در ماه محرم خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، اصغر فغفوری با بیان این مطلب افزود: همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و افزایش تقاضای اقلام اساسی از جمله برنج، گوشت قرمز و گوشت مرغ جهت استفاده در هیئتهای عزاداری و تکریم عزاداران حسینی ، کارگروه تنظیم بازار همانند سنوات گذشته نسبت به تخصیص برنج، شکر، گوشن مرغ و گوشت قرمز جهت تامین بخشی از نیاز مساجد ، حسینیه ها ، تکایا و هیئتهای عزاداری با قیمتهای مناسب اقدام کرده است .

وی تصریح کرد: براین اساس سهمیه های استانی از طریق شرکتهای بازرگانی دولتی و پشتیبانی امور دام کشور در اختیار سازمانهای صنعت، معدن و تجارت استان ها قرار گرفته تا نسبت به توزیع در قالب درخواست متقاضیان اقدام شود.

فغفوری خاطرنشان کرد: با توجه به موجود مکفی اقلام اساسی شرکتهای مباشر یادشده، امکان تامین و تخصیص کالاهای مذکور به میزان مورد درخواست فراهم است وهیچ گونه کمبودی در بازار نخواهد بود.
کد خبر: 129959

وب گردی

وب گردی