ایسکانیوز،بازار/ امروزه وقتی در تاکسی نشسته ایم و یا در مترو و حتی در خیابان افراد را می بینیم که در گوش هایشان هنسفری گذاشته اند و موزیک گوش می دهند. این مسئله همگانی است و اکثرا جوانان تمایل به موزیک گوش کردند در راه را دارند. با این وجود باید مراقب نکاتی در این زمینه باشیم که نه تنها ممکن است استفاده ی مدام شما از ام پی تی ری به گوشتان آسیب برساند بلکه موجب می شود تا شما صدای بوق ماشین و افراد را نشنوید. حال در این گزارش ما سعی داریم تا شما را با ضرر و زیان این نوع پخش کننده ها و قیمت آنها آشنا سازیم.
مراقب گوش خود باشید

 
ابتدا قبل از هر چیزی سلامتی خودتان را مدنظر قرار دهید. گوش کردن به موسیقی طبعا برای هر فردی لذت بخش است اما باید طرز صحیح استفاده از آنها را بدانیم. گوش کردن به موسیقی از طریق هدفون با صدای بلند قطعا به گوش شما زیان های فراوانی را می رساند که دیگر قابل جبران نیست. برخی از ام پی تی ری ها قابلیت این را دارند که با یک باند برابری کنند، بنابراین سعی کنید از چنین ام پی تی ری هایی دوری کنید. چرا که صدای بلند موجب می شود تا سلول های گوش شما از بین برود که این سلول ها باید به طور طبیعی با بالا رفتن سن ضعیف شود. بنابراین سعی کنید زمان استفاده از هدفون میزان صدا بلند نباشد اگر احساس کردید گوش شما را اذیت می کند به سرعت هدفون خود را عوض کنید.
هنگام خرید به نکات زیر توجه کنید 
هنگام خرید توجه داشته باشید که ام پی تی ری مورد نظرتان چه قیمتی دارد و با توجه به آن قابلیت هایش را مشاهده کنید. یادتان باشد که ابتدا به تمامی نمایندگی ها و سایت های اینترنتی سر بزنید تا از قیمت درست آن با خبر شوید. امروزه ام پی تی ری های مختلفی با امکانات متفاوت در بازار دیده می شود که باید با توجه به نوع نیازتان آنها را خریداری کنید. خوشبختانه ام پی تی ری ها از قابلیت هایی همچون وای فا و بلوتوث برخوردار هستند که ترجیحا باید به سمت جدید ترین مدل ها از همین قبیل رفت. نوع باطری هم در این میان بسیار مهم است، طبعا باید ام پی تی ری را انتخاب کید که طول عمر باطری اش بالا باشد. ام پی تی ری های دارای هارد درایو معمولا باطری لیتیومی دارند که حدود ۲ تا ۴ سال عمر می کنند. انواع دیگر ممکن است باطری قلمی یا نیمه قلمی داشته باشند یا از باطری های قابل شارژ استفاده کنند. خریداران اغلب باطری داخلی را ترجیح می دهند. طول عمر باطری از موارد مهمی است که قبل از انتخاب نهایی مدل باید در مورد اش بپرسید تا بعدا پشیمان نشوید.
بهترین برندها ‏

813636

‏ یادتان باشد که بهترین برند به منظور این نیست که برای گوش شما مناسب باشد. برخی افراد بدون توجه به امکانات و جزئیات ام تی ری آن را صرفا به دلیل معروفیتش می خورند. باید دقت کنید که انتخاب یک برند توسط یک شخص، دلیلی بر تایید شما بر آن برند نیست و باید هر محصول خصوصا هدفون ها که تنوع تکنولوژیکی زیادی دارند را بر اساس خواست شخصی و نیازهای خود خریداری کنید. پس دقت کنید برند در واقع جایگزین همه چیز نیست. در این میان برند ARCHOS یکی از بهترین برندها و پرطرفدارترین ها در میان جوانان است. یکی از ویژگی های آن سیستم گوگل انروید آن می باشد. همچنین مایکروسافت Player بسیار محبوب می باشد که در امریکا عرضه می شود. قیمت پلیرها در بازار از12 هزار تومان شروع می شود و تا 300 هزار تومان ادامه پیدا می کند. در برخی از موارد به دلیل معروف بودن برندهای مورد نظر قیمت ها گاهی از آنچه که گفته شد بیشتر هم می شود.

کد خبر: 135727

وب گردی

وب گردی