تهران-ایسکانیوز: مقاله دانشجوی دکتری واحد علوم و تحقیقات با عنوان «رسانه های جدید و توانمندسازی های اجتماعی و سیاسی » در یازدهمین کنفرانس بین المللی ایران رتبه نخست را کسب کرد. این مقاله در مورد تحولاتی است که رسانه‌های اجتماعی می‌تواند در زندگی افراد جامعه به وجود آورد.


رضا برهان دانشجوی دکتری جامعه شناسی اقتصادی و توسعه این واحد در رابطه با مقاله خود گفت: گسترش تکنولوژی های ارتباطی و رسانه های جدید دگرگونی های عمیقی در تمام ابعاد زندگی در سطوح ملی و چه در سطوح فراملی ایجاد کرده است.


به گزارش اداره روابط عمومی واحد علوم و تحقیقات، وی با بیان این مطلب که این تکنولوژی های جدید ارتباطی دسترسی افراد به اطلاعات را افزایش داده و منابع اطلاعاتی در عصر دیجیتال را دستخوش تحول کرده است، افزود : افزایش دسترسی مردم به اینترنت و فضای سایبری مشارکت اجتماعی و سیاسی افراد را افزایش داده و باعث توانمندی افراد در دو بعد حقیقی و نمادی شده است.


برهان گفت : با این وجود تکنولوژی های جدید ارتباطی علی رغم آنکه گسترش آزادی های اجتماعی و سیاسی را به همراه داشته به صورت بالقوه امکانات بی نظیری را در جهت تهدید دسترسی افراد به اطلاعات به وجود آورده است.


کد خبر: 138529

وب گردی

وب گردی