تهران – ایسکانیوز: راجر فدرر به دلیل مصدومیت نتوانست در دیدار فینال بازی‌های مسترز لندن به میدان برود.

رقابت فینال تورنمنت مسترز لندن که بین هشت تنیس باز برتر دنیا برگزار می‌شود با شگفتی خاصی همراه بود: فدرر یک پای فینال به ناگاه اعلام کرد به دلیل مصدومیت نمی‌تواند بازی کند. شب گذشته در حالی که او قرار بود مقابل نواک جوکوویچ صربستانی به میدان برود شایعات زیادی در سالن «O2» آرنا لندن سر زبان افتاد مبنی بر اینکه «استاد» فدرر نمی‌تواند در بازی فینال حاضر شود.

به گزارش ایسکا و به نقل از «یورواسپرت» سرانجام او بعد از بازی فینال دوبل بود که شخصا به زمین مسابقه آمد و از هوادارانی که برای بازی فینال آمده بودند عذرخواهی کرد:« متاسفانه در شرایطی نیستم که بتوانم در این مسابقه بازی کنم. واقعیت این است با توجه به سن و سالی که دارم کار پرخطری است. عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم که شما من را درک کنید».

شماره دو تنیس دنیا که به شدت توسط حضار تشویق می شد در ادامه گفت:« در آخر بازی نیمه نهایی‌ام مقابل واورینکا کمرم آسیب دید. از این مورد ناراحتم و امیدوارم که زودتر خوب شوم».

رکوردشکنی جوکوویچ

مصدومیت فدرر در حالی به صورت رسمی اعلام شده که او باید 5 روز دیگر در فینال تنیس دیویس برای سوییس مقابل فرانسه به میدان برود و مشخص نیست که آماده شود. در سوی دیگر جوکوویچ که بدون بازی کردن جام قهرمانی را بالای سر برد برای پنجمین بار در دوران حرفه ای اش قهرمان مسترز لندن شد. او که برای سومین سال پی در پی قهرمان می شود به رکورد ایوان لندل که پیش تر سه بار پی در پی فاتح این رقابت ها شده بود رسید.
کد خبر: 143800

وب گردی

وب گردی