آغاز رایزنی های فرهادی در هفته آینده/ اولین جلسه گزینه وزارت علوم با کمیسیون آموزش/ نمایندگان در جلسه اعلام وصول نامه موافقت خود را نشان دادند

تهران-ایسکانیوز: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم شورای اسلامی از آغاز رایزنی های محمد فرهادی با مجلس در هفته آینده خبر داد و گفت: جلسات کاری مجلس در این هفته به پایان رسیده و مذاکرات و رایزنی های با پنجمین گزینه دولت برای وزارت علوم از هفته آینده آغاز می شود.

حجت اله درویش پور در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز تاکید کرد: فرهادی گزینه خوبی برای وزارت علوم است و نمایندگان با فریاد "چهار-چهار" موافقت خود را با او در جلسه امروز اعلام کردند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: دولت از روز یکشنبه مذاکرات جدی خود را با مجلسی ها باید آغاز کند و در ابتدا به نظر می رسد اولین جلسه با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس انجام شود.

نماینده مردم ایذه و باغملک در خصوص احتمال پخش کردن فیلمی از سوی منتقدان فرهادی در جلسه رای اعتماد اذعان داشت: فرهادی نقشی در وقایع انتخابات 88 نداشته و از این رو به نظر نمی رسد مخالفان در این زمینه بتوانند چنین کاری انجام دهند.

درویش پور اظهار داشت: گزینه معرفی شده از سوی دولت با تمام فاکتورهای مد نظر نمایندگان مجلس همخوانی دارد و از هم اکنون می توان با قاطعیت گفت که فرهادی با رای بسیار بالا از سوی مجلس به وزارت علوم راهی می شود.

گفتنی است صبح امروز نامه معرفی محمد فرهادی برای وزارت علوم تحقیقات و فناوری به مجلس ارسال شد و بلافاصله نامه از سوی هیات رئیسه مجلس قرائت شد. همچنین در این جلسه روز چهارشنبه برای برگزاری جلسه احراز صلاحیت گزینه پیشنهادی تعیین شد.
کد خبر: 146214

وب گردی

وب گردی