ایسکانیوز : شرکت مایکروسافت در حال ساخت پلتفرم دیجیتالی است که به هواداران پرافتخارترین باشگاه جهان اجازه می‌دهد به آمار و ارقام موردنظر خود دسترسی داشته باشند.

تیم رئال مادرید اسپانیا و شرکت مایکروسافت قراردادی 4 ساله به امضا رساندند که به موجب آن بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری جهان موظف می‌شود پلتفرم دیجیتالی را برای هواداران این باشگاه تهیه کند.

این پلتفرم که روی آمار و ارقام تأکید دارد به هواداران اجازه می‌دهد از آمار و اطلاعات تخصصی و منحصربه‌فرد بهره ببرند. به‌طور مثال کاربران می‌توانند تعداد گل‌های کریس رونالدو ، تعداد پاس‌های گل و نحوه عملکرد او را مورد بررسی قرار دهند.

پلتفرم شرکت مایکروسافت جزییات دقیقی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مثلا طرفداران در هنگام بازی رئال مادرید و بارسلونا می‌توانند از تعداد بردهای تیم مادریدی مطلع شوند یا اینکه با کمی تحقیق در مورد بهترین برد و بدترین باخت تیم محبوبشان اطلاعات کسب کنند.

Microsoft-Negotiations-with-Real-Madrid


تعداد شوت ، حمله ، بهترین گلزنان و بهترین تیم ها از منظرهای مختلفی همچون برد ، باخت ، عملکرد دفاعی هم قابل جستجو هستند. این پلتفرم به لطف Power BI (یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آفیس 365) اطلاع رسانی می‌کند.

به‌واسطه این همکاری ، مایکروسافت به بازیکنان و خدمه باشگاه یک عدد تبلت سرفیس 3 هدیه می‌دهد.

فلورنتینو پرس، مدیر باشگاه رئال مادرید طی مراسم رونمایی از پلتفرم مذکور گفت : «این همکاری اجازه می‌دهد 120 میلیون طرفدار رئال یک جامعه مجازی داشته باشند» این نخستین باری نیست که دو مجموعه با یکدیگر همکاری می‌کنند. پیش از این و در تابستان سال گذشته قراردادی برای کمک به کودکان آمریکای لاتین بین دو طرف امضا شد.

سال گذشته شایعه شده بود که مایکروسافت قصد دارد با پرداخت مبلغی حق استفاده از نام ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را خریداری کند ؛ موضوعی که به حقیقت پیوستن آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
کد خبر: 146619

وب گردی

وب گردی