تهران-ایسکانیوز،پلاس+/ مذاکرات هسته‌ای در هتل پاله کوبورگ وین روزهای حساسی را می‌گذراند و همه منتظرند تا ببینید نتیجه این مذاکرات چه خواهد بود . قاسم جعفری، عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس با بیان اینکه توافقات هسته ای باید در جهت بهبود مسائل نظام باشد، عنوان کرد: توافقی که صورت می گیرد باید خواسته های مردم و مسائل کشور،انقلاب و نظام را تامین کند و در همین جهت هر چه به صلاح است حاصل شود. اگر توافقات پیش رو به همین شکل باشد قطعا گامی بسیار بلند در عرصه ی کشور است که باید به آن افتخار کرد.
او در ادامه افزود: البته باید به این مسئله دو وجهی نگاه کرد، ممکن است مذاکرات صورت بگیرد اما اگر برخلاف خواسته های مردم و نظام باشد قطعا خوب نخواهد بود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیق مجلس، توافق هسته ای خوب را همتای مقاومت دانست و در این باره گفت: در حقیقت ما به دنبال مقاومت هستیم و یک توافق خوب همتا و نتیجه ی مقاومت است. لذا همانظور که آقای ظریف گفتند، ما باید توافقی را انجام دهیم که مردم و نظام به خواسته هایشان برسند و یا در مقابل زیاده خواهی ها مقاومت کنیم. اگر این اتفاق رخ دهد حتما رویدادی مهم و البته برزگ و ارزشمند است.
او در ادامه افزود: ما از تیم مذاکره کننده انتظار داریم که در همان مبنایی که آقای ظریف به آن اشاره کردن، حرکت کنند و یا توافقی خوب را انجام دهیم و یا در مقابل زیادی خواهی های مستکبران بایستیم.
کد خبر: 146944

وب گردی

وب گردی