تهران - ایسکانیوز: نفت مسجدسلیمان با شکست ملوان در بازی قعر جدولی‌ها، شانسش برای باقی ماندن در لیگ برتر را افزایش داد.

ملوان در پایان نیم فصل اول، گزینه اصلی سقوط به لیگ یک و ضعیف‌ترین تیم حاضر در لیگ برتر است.

نفت مسجد سلیمان 3-2 ملوان انزلی

ترکیب نفت مسجدسلیمان: رضا حیدری، سعیدسالارزاده، فرزاد محمدی، میلاد زنیدپور، حمید بوحمدان، میلاد جعفری، کیومرث چراغی‌پور، ستار دراجی (8 - رضا محمدی)، میلا دسلیمان‌فلاح، حسین مالکی (82 - کارلوس دوس‌سانتوس)، حمزه حدادی(62 - محمد مدملیسی)

ترکیب ملوان انزلی: ایمان صادقی، رضا اعتمادی، صادق محرمی، سعید یوسف‌زاده، علیرضا رمضانی، احمد آهی، عزت‌الله پورغاز، محسن یوسفی، مهیاز زحمت‌کش، سهیل رحمانی (55 - محمد رضی‌پور)، جلال رافخايی

بازی تیم‌های قعرجدولی که نیاز زیادی به 3 امتیاز مسابقه داشتند، از همان دقایق ابتدایی پراتفاق بود. بعد از گذشت 8 دقیقه از شروع بازی، رضا حیدری دروازه‌بان نفت مسجد سلیمان بخاطر دفع توپ با دست خارج از محوطه جریمه اخراج شد و تیمش را 10 نفره کرد. اتفاقی که به نظر می‌رسید راه ملوان را برای پیروزی در این مسابقه هموار می‌کند. نیمه اول ملوان صحنه‌های خطرناک‌تری روی دروازه حریف خلق کرد اما درخشش رضا محمدی دروازه‌بان جانشین نفت دروازه این تیم را بسته نگه داشت. در شروع نیمه دوم، نفتی‌ها متحول شدند. فقط 4 دقیقه از شروع این نیمه گذشته بود که میلاد سلیمان فلاح با پاس دقیق مالکی دروازه ملوان را باز کرد. بعد از این گل نفتی‌ها به دفاع رفتند و سعی کردند این پیروزی 10 نفره را نگه دارند. با این وجود محسن یوسفی در دقیقه 74 توانست گل مساوی ملوان را بزند. نفتی‌ها باز کمی جلو کشیدند و 10 دقیقه بعد گل دومشان را زدند. ارسال زنیدپور را فرزاد محمدی وارد دروازه صادقی کرد. گل دوم نفت فقط سه دقیقه دوام داشت. این بار هم محسن یوسفی توانست توپی که روی دروازه محمدی ارسال شده بود را تبدیل به گل کند. در شرایطی که به نظر می‌رسید بازی با نتیجه مساوی به پایان برسد، دوس‌سانتوس مهاجم تازه وارد نفت یکی دو موقعیت خوب روی دروازه ملوان به وجود و سرانجام در دقایق تلف شده زهرش را ریخت. ارسال دقیق او در محوطه شش قدم به فرزاد محمدی رسید و این بازیکن هم بدون معطلی دروازه ملوان را برای سومین بار باز کرد. نفت با این برد فعلا تا رده چهاردهم بالا آمده و می‌تواند به نیم فصل دوم امیدوار باشد.

از زمانی که بهروز مکوندی به نفت برگشته این تیم در 5 بازی دو برد، دو مساوی، یک باخت و به صورت میانگین 1.6 امتیاز در هر بازی بدست آورده است.

 بهروز مکوندی - سرمربی نفت مسجدسلیمان

در نیمه اول بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم. خدا کمک کرد گل نخوردیم، باید با گل خورده به رختکن می‌رفتیم. مربی تیم ملی نیستم که در استفاده از بازیکنان دستم باز باشد. یک سری می‌گویند بازیکن عوض کن اما از کجا بازیکن بیاورم؟ به بازار بروم و بازیکن بخرم؟ 17-18 نفر دارم که 6-7 نفر آنها در لیگ سه هم بازی نکردند. من مورینیو نیستم و بازیکنانم هم بازیکنان تیم ملی نیستند، وقتی هم ندارم و مجبورم با همین نفرات بازی کنم. من هم دلم می‌خواهد بهترین بازیکنان ایران را داشته باشم اما مطمئن باشید بازیکن معمولی هم به اینجا نمی‌آید. همه می‌گویند نفت در آستانه افتادن است و اگر به این تیم برویم از اعتبارمان کاسته می‌شود. می‌گویند در فلان شهر اینترنت نیست به همین دلیل قیمت بازیکن بالا می‌رود. ما انتخاب شانزدهم هر بازیکنی هستیم.

استوان موسیلوویچ - سرمربی ملوان انزلی

حق ما برد بود اما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده کنیم. در مقابل نفت با حمایت یکپارچه هوادارانش توانست از فرصت‌هایی که داشت استفاده بهینه کرده و ملوان را شکست دهد. بازیکنانمان نمی‌توانند موقعیت‌ها را گل کنند. امروز هم باید با اختلاف سه گل برنده می‌شدیم اما رافخایی به تنهایی چند فرصت خوب را از دست داد.
کد خبر: 147274

وب گردی

وب گردی