تهران-ایسکانیوز/ پلاس+/ آيا همه اخباریکه از وین میرسد درست است یا بخشی از آنها فضا سازی رسانه ای علیه تیم مذاکره کننده است .

عباسعلی منصوری آرانی، نماینده کمیسیون امینت ملی و سیاست های خارجی مجلس شورای اسلامی درمورد تاثیر این مذاکرات بر مردم کشور گفت: باید مذاکرات را تا انتها دنبال کرد و دید که به چه شکل به پایان می رسد اما امیدواریم که به گونه ای باشد تا منافع ملی ما در آن رقم بخورد. بدهی است که در این شرایط مردم احساس غرور خواهد کرد. به لحاظ اینکه تیم مذاکره کننده ما در مقابل قدرت های بزرگ دنیا توانسته است مذاکرات موفقی را پشت سر بگذارد.

 

 

1177799_942

 

منصوری آرانی با اشاره به موجی که از سوی برخی از رسانه ها به دنبال خبرسازی هایی بر علیه تیم ایران شکل گرفته است اظهار کرد: ما شاهد جنگ های روانی بوده ایم که توسط سرویس های خارجی و متاستفانه برخی از گروه های داخلی حمایت شده اند. این گروه های داخلی مرز بین منافع ملی و حزبی را نمی توانند تشخیص بدهند ممکن است خبرهایی را بیان کنند که ریشه و اساسی نداشته باشد. بدیهی است که در این شرایط، کسانی که درکی از منافع ملی دارند به عنوان حامی و پشتیبان، مذاکرات را رصد کنند و مطالبی را که منتشر می کنند تقویت کننده تیم ما باشد.

وی در ادامه افزود: تیم ما در حال مذاکره است و این موضوع برای همگان روشن است که این تیم مورد اعتماد رهبری، مجلس و مردم است، بنابراین ما حق نداریم مطالبی را بیان و منتشر کنیم که موجب کاهش قدرتشان شود.

این نماینده مجلس با توجه به روند مذاکرات ادامه داد: پیش بینی من این است که ما به توافقی دست پیدا کنیم که منافع ملی در آن لحاظ شده باشد و من فکر می کنم به به این توافق خواهیم رسید.
کد خبر: 148199

وب گردی

وب گردی