تهران - ایسکانیوز: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری قبل از دربی 79 گفت: در گذشت غلامحسین مظلومی پهلوان با اخلاق و اسطوره بی ادعای فوتبال ایران و استقلال را به همه دوستداران او تسلیت می‌گویم. سرمربی استقلال در مورد اینکه دربی نیاز به بازیکن با تجربه دارد، اظهار داشت: ما با این تیم بازی می‌کنیم و بر اساس داشته‌های خود بازیکن جذب کردیم. در بازی‌های بزرگ بازیکن بزرگ می‌توانند اثر بگذارند. تا دلتان بخواهد مصدوم داریم. قاضی و رمضانی مصدوم هستند و کرار و کریمیان را هم در این دیدار نداریم.

سرمربی استقلال در ادامه تصریح کرد:باید تیم باشیم و نقطه خاصی مهم نیست اگر کل تیم خوب باشند نقطه قوت می‌شود. در بازی با تراکتورسازی روی اشتباه فردی گل خوردیم اما روی برنامه تیمی قوی بودیم. هواداران نقطه قوت ما هستند امیدوارم در استقلالی بودن طوری بازی کنیم که این نقطه قوت ما باشد. در فصل جدید از لحاظ مصدومیت شرایط خوبی نداشتیم نفراتی که در تیم بودند خوب کار کردند.

سرمربی استقلال در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: اجازه بدهید در مورد حریف حرف نزنم یکی از نقاط قوت آنها محمد نوری است که شرایط خیلی خوبی دارد و به تیم ملی هم رسید. اگر ارتباط او را قطع کنیم شرایط تیم خوب می‌شود. اجازه بدهید در مورد نقاط ضعف حریف حرف نزنیم.

قلعه نویی تصریح کرد: عده‌ای از آقایان قدرت داشتند و می‌خواستند فوتبال را از خانه ها خارج کنند. میکرفون دارند و قلم و دیدید چطور دو اسطوره یک تیم را به جان هم انداختند. این میکروفون ها دو نفر شدند دیدید که فوتبال را چطور کردند. بازی ایران و کره جنوبی یکی از کم تماشاگر ترین بازی‌های ملی بود. این افراد به هدف خود رسیدند اما چهره خود را به شکلی دیگری نشان می‌دهند از هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند.

قلعه نویی در مورد اینکه گفته می‌شود در دربی به دنبال حفظ رکورد خود است و دفاع می کنید خاطرنشان کرد: از همه مربیانی که تیمشان قهرمان می شود بپرسید. مثلا از مورینیو که قهرمان شده آیا سوال می کنند دفاع اتوبوسی گذاشتی؟ این چه سوالی است که می‌پرسید. این سوال کسانی است که ذهنیت پرسپولیسی دارند. هر مربی تاکتیک خاص خود را دارد. الان ما از لحاظ حمله تیم دوم جدول هستیم. بروید این سوال را از تیم‌های بپرسید که گل خورده کم دارند منظور شما از این سوال چیست. اگر جدول را نگاه می‌کردید این سوال را نمی‌پرسیدید.
کد خبر: 148621

وب گردی

وب گردی