تهران-ایسکانیوز:عضو مجلس خبرگان رهبری  گفت: نباید به هیچ عنوان گذاشت وحدت میان اصولگرایان شکسته شود و اختلافی اگر هست باید حل شود و اصل مهم وحدت در این جریان است.

آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی در اجلاس دبیران استان های حزب موتلفه اسلامی گفت: موتلفه اسلامی علاوه بر ثبات قدم خود، محور جمع عظیمی از ثابت قدم های در انقلاب است و حزب موتلفه اسلامی مجموعه ای است که در هر مقطعی در انقلاب، دین خدا را یاری کرده است و خداوند گذشتگان از این جمع همچون مرحوم عسگر اولادی و پرورش را رحمت کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما در موتلفه اسلامی ذره ای ضعف سراغ نداریم، تصریح کرد: کسانی این تشکیلات را به وجود اوردند که در جامعه روحانیت و حزب جمهوری نیز موثر بودند.

آیت الله موحدی کرمانی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم بیان داشت: آنهایی که دلسوز انقلاب و مومن به انقلاب بوده و معتقد به ولایت هستند، یکی باشند و با یک دست به سر دشمن کوبید.

وی با تاکید بر اینکه با هم بودن و متحد بودن مساله مهمی است خاطر نشان کرد: اگر مروری به آیات قرآن داشته باشیم یکی از قصص قران داستان گوساله پرستی بنی اسرائیل است که بعد از ان همه زحمتی که موسی و هارون کشیدند و دشمنان این قوم را نابود کردند باز با فتنه ای گوساله پرست شدند و این مساله نشان می دهد فتنه خیلی خطر ناک است.

امام جمعه موقت تهران اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها به وقایع 88 اشاره کرده اند و این بی دلیل نیست متاسفانه برخی که برای کشور فداکاری کردند و در دوران پیروزی انقلاب و پیروی از امام حضور داشتند در فتنه به حرف آمریکایی ها گوش کردند و اقتدار و امنیت ملی را به خطر انداختند.

وی ادامه داد: حفظ وحدت و یکپارچگی بسیار مهم است و باید کسانی که ولایت را قبول دارند با هم متحد شوند.

آیت الله موحدی کرمانی خاطر نشان کرد: در کشور چندین گروه هستند که عنوان اصولگرایی دارند. اینها باید با هم یکی شوند و هر شخص و گروهی که خود را اصولگرا می داند و منشور 12 گانه را قبول دارد تنها یک راه دارند و آن اینکه در انتخابات آینده یک لیست دهند.

وی افزود: چند لیست شدن در انتخابات آینده از سوی اصولگرایان به نفع رقیب تمام می شود و وحدت اصولگرایان باعث می شود برای کشور خطری پیش نیاید و سرنوشت کشور درست رقم بخورد.

قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: در موضوعات مختلف در فقه هم داریم که باید اهم و مهم را تشخیص داد و نباید به هیچ عنوان گذاشت وحدت شکسته شود. اختلافی اگر هست باید حل شود و اصل مهم وحدت همه اصولگرایان است.

آیت الله موحدی کرمانی گفت: یکی از مصادیق امر به معروف در زمان ما توصیه به وحدت اصولگرایان است.
کد خبر: 148766

وب گردی

وب گردی