تهران-ایسکانیوز: رهبر معظم انقلاب فرمودند: لازم می دانم حق شناسی خود را نسبت به یکایک برادرانی ارجمندی که در وزارت خارجه با ابتکار و اخلاص هوشمندانه خود در یکی از مقاطع حساس و خطیر ایران، به ملت و کشور خود خدمتی بزرگ کردند و دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نمودند، ابراز نمایم.

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی امروز پیامی از رهبری معظم انقلاب منتشر کرد که طی آن معظم له از ابتکار هوشمندانه محمد جواد ظریف تشکر کرده اند.

در بخش هایی از پیام رهبری آمده است: لازم می دانم حق شناسی خود را نسبت به یکایک برادرانی ارجمندی که در وزارت خارجه با ابتکار و اخلاص هوشمندانه خود در یکی از مقاطع حساس و خطیر ایران، به ملت و کشور خود خدمتی بزرگ کردند و دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نمودند، ابراز نمایم.

گفتنی است رهبری ذیل نامه قدردانی به دکتر ولایتی - وزیر امورخارجه وقت- در ارتباط با قطعنامه 598، از جمعی از دست اندرکاران سیاست خارجی جمهوری اسلامی در پایان جنگ تحمیلی از جمله دکتر حسن روحانی - دبیر وقت شورای عالی امنیت ملی - و دکتر محمّد جواد ظریف - سفیر وقت جمهوری اسلامی در سازمان ملل- با اهداء لوح تقدیر، تجلیل کردند.

 
کد خبر: 148810

وب گردی

وب گردی