تهران-ایسکانیوز: نخستین مدرسه تخصصی ورزش در استان گیلان با حضور رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی کشور در رشت افتتاح شد.


 رحمت علی صابری حقایق، رئیس شورای سیاستگذاری سما در استان گیلان گفت: توسعه ورزش به عنوان یکی از سیاست‌ها و محورهای اصلی سما، در دستور کار این سازمان قرار گرفته است و با توجه به پتانسیل‌های خوبی که در استان گیلان وجود دارد اقدام به افتتاح این مدرسه کرده است که این اقدام، پیش‌زمینه‌ای است برای استعدادیابی و پهلوان ‌پروری تا از این طریق بتوانیم نهایت تلاش خود را برای تربیت فرزندانی موفق در سطوح بین‌المللی داشته باشیم.


حجت الاسلام احمد قلی‌زاده، معاون دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس سازمان سما اظهار کرد: اولین مدرسه تخصصی ورزش با هدف توسعه ورزش و استعدادیابی نسل جدید در استان گیلان است و با افتتاح این مدرسه، تعداد مدارس ورزش در سطح کشور به 37 مدرسه می‌رسد.


رئیس سازمان سما ادامه داد: فرزندان ما باید از دوره نوجوانی و جوانی به فکر هدف باشند تا بتوانند بهترین راه را برای زندگی و رسیدن به هدف نهایی پیدا کنند و زمینه لازم برای بروز استعدادهای آنان فراهم شود.


قلی‌زاده با اشاره به اهداف سازمان سما گفت: توسعه مدارس ورزش در سطح کشورکه باعث توجه ویژه به سلامت جسم و روح نسل آینده است از اهداف سازمان سما است، جسم سالم، روانی سالم نیز دارد و این اعتقاد قلبی ماست. به‌زودی شاهد اتفاق مهمی در این حوزه خواهیم بود و آن انتخاب اعضای تیم‌های ملی ازبین  فارغ‌التحصیلان سمای کشور است.

کد خبر: 149340

وب گردی

وب گردی