تهران-ایسکانیوز،پلاس+/  مذاکرات هسته‌ای در هتل پاله کوبورگ وین روزهای حساسی را می‌گذراند و همه منتظرند تا ببینید نتیجه این مذاکرات چه خواهد بود . برای ارزیابی این مذاکرات به سراغ نمایندگان مجلس رفتیم تا تحلیل آنها را از شرایط موجود جویا شویم.

منصور حقیقت پور، عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه اگر ما در مذاکرات هسته ای به توافق نرسیم، خودمان برای حل امور کمر همت می بندیم، عنوان کرد: اگر در مذاکرات هسته ای کشور ما به توافق رسیدیم که الحمدالله و اگر در مذاکرات به نتیجه ای نرسیدیم الله الکبر و خدا بزرگ است.

حقیقت پور همت مردم ایران را ستایش کرد و در این باره گفت: با همت مردم بزرگ ایران و با اقتصاد درونی محور و درون گرا ما می‌تواینم تمامی مسائل کشور را برطرف سازیم و در جهت بهبود مسائل قدم برداریم و با تمام مشکلات روبرو شویم.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه اگر به توافق نرسیدیم باید ناامید شویم و همواره می توانیم در عرصه ها پیروز باشیم عنوان کرد: ما نباید طوری به مسئله نگاه کنیم که از در مذاکرات هسته ای کشور به توافق رسیدیم برنده ایم و اگر نتیجه ای در این باب نگرفتیم شکست خورده ایم، در حقیقت اگر به نتیجه ی دل خواهمان رسیدیم که از تمام امتیازاتش استفاده می کنیم و اگر نشد و نتوانستیم خدا بزرگ است و خودمان کمر همت می بندیم و در راستای برطرف کردن مشکلات تلاش می کنیم.

 
کد خبر: 149350

وب گردی

وب گردی