تهران - ایسکانیوز: پرسپولیس و استقلال تا ساعاتی دیگر مقابل هم قرار می‌گیرند. با توجه به مصدومیت ناگهانی صادقیان و جانشینی عباس‌زاده، ترکیب اصلی پرسپولیس در هاله‌ای ابهام است.

مشخص نیست درخشان که عباس‌زاده را از ترکیب اصلی تیمش کنار گذاشته بود در بعد از مصدومیت صادقیان به این بازیکن میدان می‌دهد یا هادی نوروزی و مهدی طارمی در ترکیب سرخپوشان بازی می‌کنند.

دیگر ابهام بزرگ پرسپولیس در سمت راست خط دفاعی است. جایی که مهدی جعفرپور، حمیدرضا علی‌عسگر و محمدرضا خانزاده سه گزینه درخشان برای این پست هستند. درخشان به علی‌عسگر و خانزاده اعتقاد چندانی ندارد اما ممکن است بخاطر تجربه علی‌عسگر در دربی تهران، جعفرپور این بازی روی نیمکت بنشیند. هرچند هنوز می‌توان شانس جعفرپور برای حضور در پست دفاع راست پرسپولیس را بیشتر از دیگران دانست.

اومانیا مدافع کاستاریکایی سرخپوشان هم احتمالا مثل بازی‌های اخیر، در پست هافبک دفاعی به میدان می‌رود تا علاوه بر بالا بردن قدرت دفاعی پرسپولیس ضعف تیم درخشان در خط میانی را هم برطرف کند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: نیلسون، مهدی جعفرپور، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی، مایکل اومانیا، رضا حقیقی، محمد نوری، مهدی طارمی، امید عالیشاه، محمد عباس‌زاده

در تیم استقلال هم با محروم شدن کرار و کریمیان، قلعه‌نویی گزینه‌های زیادی برای ترکیب اصلی تیمش ندارد.

سرمربی استقلال در خط دفاع احتمالا مگویان که فصل ضعیفی پشت سر گذاشته را نیمکت نشین می‌کند و با امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده و هاشم بیک‌زاده خط دفاع تیمش را تشکیل می‌دهد. در این شرایط فضا برای هجوم با خسرو حیدری، میلاد فخرالدینی و یعقوب کریمی هم بازتر خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال: محسن فروزان، میلاد فخرالدینی، حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، هاشم بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، خسرو حیدری، یعقوب کریمی، سجاد شهباززاده، آرش برهانی
کد خبر: 149489

وب گردی

وب گردی