تهران-ایسکانیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مصوبات مجلس در خصوص ساخت تعدادی نیروگاه و راکتور جدید برای تولید انرژی در کشور گفت: مجلس سالانه بودجه ای را برای دولت در نظر می گیرد که مصوبات قانونی را برای ساخت و راه اندازی نیروگاه ها و راکتورهای جدید اجرایی کند.

عوض حیدرپور ضمن بیان این مطلب به خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز توضیح داد: فعالیت های هسته ای ایران صلح آمیز بوده و ایران در چارچوب ان پی تی و تحت نظر آژانس فعالیت های خود را انجام داده و پیش خواهد برد. حال اینکه برخی کشورها بخواهند کارشکنی ها و سخت گیریهای خود را به اسم ایران تمام کنند، حاصلی در پی نخواهد داشت.

وی همچنین تاکید کرد: اعتقاد ایران اینست که تنها مسیر برای حل پرونده هسته ای ایران مذاکره است و هیچ اقدام تهدید آمیز یا تحریمی در مورد ایران کارساز نیست. بنابراین ما نیزعلاقه مندیم که در همین دور به نتیجه برسیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان ساخت: قطعا ایران به کار خود در راستای راه اندازی نیروگاه ها و راکتورها و تولید انرژی هسته ای ادامه خواهد داد و مجلس اجرای مصوبات خود را از مجلس مطالبه می کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس همچنین افزود: اینکه برخی کوتاهی و کارشکنی خود را به حساب ایران بنویسند بازی از ابتدا شکست خورده ای است و جهانیان این بازی منسوخ را نمی پذیرند و باور نخواهند کرد.
کد خبر: 149917

وب گردی

وب گردی