تهران - ایسکانیوز: پس از برکناری مهدی خواجه‌وند و کاظم‌پور از هیات‌مدیره پرسپولیس و معرفی جعفر کاشانی و حسین کلانی به عنوان چهره‌های جدید هیات‌مدیره، شایعه برکناری حمیدرضا سیاسی از ریاست هیات‌مدیره به گوش می‌رسد. خواجه‌وند اما هر اتفاقی را محتمل می‌داند!

مهدی خواجه‌وند درباره شایعه مدیرعاملی حمیدرضا سیاسی در باشگاه پرسپولیس گفت: این مسئله‌ای است که باید در جلسه هیأت مدیره مطرح شود اما احتمال هر چیزی وجود دارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: هنوز زمان دقیق جلسه هیأت مدیره مشخص نیست اما در این جلسه علاوه بر تصمیمات لازم برای باشگاه درباره مبلغ پاداش دربی هم صحبت خواهد شد.

خواجه وند درباره اظهارات قلعه نویی که گفته بود نامه باشگاه پرسپولیس روی قضاوت جهانبازی تاثیر گذاشته بود گفت: ما هیچ نامه ای درباره قضاوت جهانبازی به فدراسیون فوتبال یا کمیته داوران ندادیم و قبل از دربی هم گفته بودیم که همه داوران برای ما محترم هستند و باز هم اعلام می کنم که هیچ نامه‌ای درباره قضاوت جهانبازی صادر نکرده‌ایم.

خواجه‌وند درباره ادامه فعالیتش در باشگاه پرسپولیس افزود: در حال حاضر به عنوان سخنگوی باشگاه به کار خود ادامه می‌دهم تا تصمیم جدیدی برای باشگاه گرفته شود.
کد خبر: 150342

وب گردی

وب گردی