تهران-ایسکانیوز،پلاس+/

شال و روسری از جمله پوشاکی است که نه صرفا برای پوشاندن موی سر بانوان به کار می رود بلکه آقایان هم می توانند به عنوان شال گردن در برخی از محفل ها از آن استفاده کنند. بانوان باید توجه داشته باشند که شال و روسری صورتشان را تحت شعاع قرار می دهد بنابراین باید روسری و شالی را انتخاب کنند که به فرم صورت و آرایششان بی آید. امروزه روسری ها با جس ها و برندهای مختلفی در نمایندگی ها به فروش می رسند. ما در این گزارش قصد داریم تا شما را با انواع برندها و جنس های روسری آشنا سازیم. همچنین فرم انواع بستن روسری را در اختیار شما می گذاریم.

100%-Luxurious-Charmeuse-Silk-Gustav-Klimts-Virgins-Hand-Rolled-Edges-Square-Scarf-Shawl

فرم صورت خود را در نظر بگیرید

فرم صورت تاثیر به سزایی در انتخاب روسری شما دارد بنابراین در این مورد دقت کنید. اگر فرم صورت شما بیضی است خوشحال باشید چرا که اکثر مدل های روسری برای شما مناسب است. زیر روسری سعی کنید هد بند ببندید تا گونه های شما بیشتر خودش را نشان دهد. در نظر داشته باشید که اگر می خواهید پیشانی شما بلند جلوه کند حتما از هد بند با رنگ روشن استفاده کنید.

نکته ای در میان بسیار مهم است که اکثر بانوان آن را انجام می دهند تا زدن کنارهای شال و روسری است که کاری نامناسب است، بخصوص اگر صورت گردی دارید. یادتان باشد که از پارچه های محکم و حالت دار استفاده کنید تا صورت شما شکل پیدا کند. در ضمن روسری را به گونه ای سر کنید که گوشه های پیشانی شما مشخص نباشد. اگر دلتان خواست که تیزی چانه خودش را نشان ندهد، روسری را طوری ببندید که قسمت پایین چانه پوشیده شود.

در این میان اگر صورت مستطیلی دارید حتما از شال استفاده کنید چرا که برای فرم صورت شما مناسب تر است و صورت را گرد نشان می دهد. از مدل هایی که در پشت بسته می شوند انتخاب نکنید.چون در این صورتچانه و فک حالت چهارگوش دارد شما باید این لبه ها را به روسری و شال گرد نشان دهید.شال و روسری هایی که طرح های چهارگوش دارند انتخاب نکنید.

10720316_4

انواع جنس ها

برند GUCCI از معروف ترین ها و بهترین های برند در شال و روسری است. که قیمت آن ها از 30 هزار تومان شروع می شود. همچنین برند تی تی که در فصل پاییز و زمستان بازارش داغ است و بیشتر بانوان از این نمایندگی خرید می کنند و قیمت این برند هم 17 هزار تمان شروع می شود. برخی روسری ها در بازار دیده می شوند که فقط 3 هزار تومان قیمت دارند چرا که از جنسی چینی و نامرغوب تهیه می شوند. در این میان و شال و روسری های نخی از 10 هزار ومان شروع و تا 15 هزار تومان ادامه می یابند البته این مدل های بدون طرح و ساده که طبعا اگر طرح دا باشند قیمت آن ها هم به مراتب بالا می رود. در حال حاضر وسری های سان در بازار حرف اول را می زنند چرا که هم مجلسی هستند و هم مد روز است. این روسری ها که قیمت آنها  15 هزار تومان شروع می شود دارای رنگ ها و طرح های مختلفی هستند و فرد می تواند در هر محفلی از آنها استفاده کند.
کد خبر: 150609

وب گردی

وب گردی