تهران-ایسکانیوز،پلاس+/ مذاکرات ایران و 5+1 بر سر مسئله هسته ای در وین، روز گذشته  با تمدید 7 ماهه این مذاکرات بر سر رسیدن به توافق نهایی در این مدت به پایان رسید. تمدید این مذاکرات بازتاب هایی را در بین مسئولان نظام در شبکه های اجتماعی داشته است.

صفحه ی اینستاگرام منتس  ب به مقام معظم رهبری عکسی را منتشر کرده است از ایشان و سخنان سال گذشته ی ایشان را در مورد مذاکرات هسته ای در توضیح عکس منتشر کرده اند که به شرح زیر است :

« با تلاشی که دولت محترم و مسئولین کشور دارند انجام می دهند، ما موافقیم. یک کاری است،یک تجربه ای است، احتمالا یک اقدام مفیدی است، این کار انجام بدهند، اگر نتیجه گرفتند که چه بهتر ، اما اگر نتیجه نگرفتند، معنایش این باشد که برای حل مشکلات کشور بایستی کشور  روی خودش بایستد. 12/08/1392 »

 

Screenshot_2014-11-25-10-55-08

همچنین حسن روحانی رئیس جموری هم در صفحه اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرده است از مصاحبه ی شب گذشته خود با مردم و قسمت هایی از این مصاحبه را نیز در توضیح این عکس منتشر کرده است:

« کل روند مذاکرات را مثبت می بینم. زمانی بود که طرف مذاکره کننده اصلا حاضر نبود ما داخل خاک ایران به طور مستمر غنی سازی داشته باشیم ولی امروز هیچ کس نردید ندارد که در داخل ایران غنی سازی ادامه خواهد یافت و فناوری هسته ای ادامه خواهد داشت...».

 

Screenshot_2014-11-25-11-03-07

پیش از این هم حسن روحانی در صفحه توئیتر خود عکسی را منتشر کرده بود که در آن واژه امید به چشم می خورد و نشان از آن داشت که رئیس جموری نسبت به مذاکرات و آن چه در آینده رخ خواهد داد خوش بین و امیدوار است.

 

Screenshot_2014-11-25-11-02-40
کد خبر: 151464

وب گردی

وب گردی