تهران - ایسکانیوز: حبیب کاشانی که در حاشیه مراسم ترحیم مرحوم غلامحسین مظلومی حضور داشت در خصوص عدم قرارداد با کرانچار و مشکلاتی که برخی از از اعضای  کمیسیون در وزارت ورزش به‌وجود آورده‌اند صحبت کرد.

مدیر تیم ملی فوتبال امید با اشاره به آخرین وضعیت زلاتکو کرانچار برای برعهده گرفتن هدایت تیم امید عنوان کرد: مذاکرات اولیه با کرانچار صورت گرفت. در سفری که به قطر داشتم در خصوص مسائل مختلف با کرانچار به توافق رسیدم و گزارش مربوط به این سفر خود را تحویل فدراسیون و هیئت رئیسه فدراسیون دادم. دوستان در هیئت رئیسه به اتفاق کفاشیان پذیرفتند که کرانچار برای عقد قرارداد به ایران بیاید اما دیگر نمی‌دانم از این به بعد ماجرا چه شد.

عضو شورای شهر تهران در خصوص ضرب العجل کرانچار گفت: آنچه مسلم است کرانچار زمانی را برای پاسخ نهایی ما تعیین کرده که تا آخر این هفته باشد. ظاهرا در عقد قرارداد با این مربی مشکلاتی به وجود آمده که از حیطه وظایف من خارج است. تا آنجا که مربوط به من می‌شد وظیفه خود را انجام دادم، تا حدی که قرار شد کرانچار با کمترین مبلغ قرارداد و کوچکترین مشکل با فدراسیون قرارداد ببندد، حتی یکی از اعضای فدراسیون در این مورد از من سوال کرد که به او پاسخ دادم، مشکلات به وجود آمده در عقد قرارداد با کرانچار خارج از حیطه وظایف من است و به فدراسیون مربوط می‌شود. چنانچه فدراسیون دستور دهد من خیلی سریع مقدمات کرانچار به ایران را فراهم خواهم کرد و امیدوارم بیشتر از این فرصت را از دست ندهیم و بعدها حسرت آن را نخوریم. به نظر می‌آید برخی‌ها تمایل دارند حسرت 40 ساله ما برای رفتن به المپیک به 44 سال برسد. واقعا جای نگرانی است و امیدارم کمیته ملی المپیک و فدراسیون هر چه زودتر مشکلات به وجود آمده را حل کند. فدراسیون باید مستقل عمل کند.

او در پاسخ به این سوال که واقعا چه مشکلی در این میان وجود دارد، گفت: در این باره باید از رئیس فدراسیون سوال کنید. جمع‌بندی نظر کمیته فنی، هیئت رئیسه و فدراسیون این بوده که با کرانچار قرارداد امضا شود اما به نظر می‌آید مشکل در جای دیگری است.

مدیر تیم امید در پاسخ به این سوال که گویا کمیسیونی در وزارت ورزش تشکیل شده و این کمیسیون تصمیم می‌گیرد که مربیان خارجی به ایران بیایند یا نه، یادآور شد: نمی‌دانم این کمیسیون چیست و کمیسیون است یا کمیته و چه افرادی در آن عضویت دارند. آنچه مشخص است افرادی باید در خصوص کرانچار از نظر فنی اظهارنظر کنند که بر مسائل فنی آگاهی داشته باشند. در هر صورت امیدوارم هر چه زودتر مشکل به وجود آمده حل شود تا حسرت 40 ساله به 44 سال نرسد. نباید مسائل شخصی شود بلکه باید منافع ملی و مردم بر همه چیز ارجعیت داشته باشد.

کاشانی با تمجید از کرانچار افزود: قطعا مربی مثل کرانچار بدون تیم نخواهد بود. او سابقه هدایت تیم ملی مونته‌نگرو را دارد و در جام جهانی نیز روی نیمکت تیم ملی کرواسی نشسته است. کرانچار با سپاهان نیز نتایج خیلی خوبی گرفت و طبیعی است که پیشنهادات زیادی به این مربی با رقم مالی خیلی بهتر از رقمی که با ما توافق کرده داده شود. ما با رقم خیلی خوبی با کرانچار به توافق رسیده‌ایم و امیدوارم پیشنهاد مالی دیگر او را وسوسه نکند.
کد خبر: 151545

وب گردی

وب گردی