یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: اگر زمینه‌اش فراهم شود تردید نکنید که احمدی‌نژاد بازمی‌گردد ولی پرونده‌هایی مطرح است که اگر بخواهد بازگردد سریعا آنها را مطرح می‌کنند.




مصطفی درایتی، در گفت‌وگو با آنا، درباره دیدارهای مردمی محمود احمدی‌نژاد در مقابل در خانه‌اش و دریافت نامه‌های مردم در زمانی که دیگر رئیس‌جمهوری نیست، اظهار کرد: هر کس روش و شاکله ذهنی خود را دارد،‌ احمدی‌نژاد هم با شاکله ذهنی خود تصمیم می‌گیرد. احمدی‌نژاد می‌خواهد همواره مطرح باشد و فراموش نشود.

وی افزود: احمدی‌نژاددر زمان ریاست‌جمهوری‌اش و هم چنین بود و این رفتارها از او، خیلی غیرمترقبه نیست، ولی وی باید بداند که خیلی زودتر از رؤسای جمهور دیگر فراموش می‌شود چراکه کنشی در جامعه دیده‌ می‌شود که نمی‌خواهد آن دوره را به یاد بیاورد؛ البته این برای احمدی‌نژاد خوشایند نیست و دوست ندارد آن را باور کند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ به این سؤال که آیا این رفتار احمدی‌نژاد به دلیل مردمگرایی وی است؟ تصریح کرد: احمدی‌نژا در جاهایی حاضر می‌شود که رسانه‌ای شود و مورد توجه قرار گیرد تا درباره او صحبت شود و یا جریانی به حمایت یا علیه وی به راه بیفتد. رئیس جمهوری سابق می‌خواهد دیده شود.

درایتی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا دیدارهای احمدی‌نژاد با مردم، می‌تواند دلیلی بر قصد او برای بازگشت به عرصه سیاسی باشد، گفت: اگر زمینه‌اش فراهم شود تردید نکنید که بازمی‌گردد ولی پرونده‌هایی مطرح است که اگر بخواهد بازگردد سریعا آنها را مطرح می‌کنند. مهم نیست که مراجع خاصی به این پرونده‌ها رسیدگی کنند یا نه، بلکه در میان مردم مسائلی مطرح است که نیازی به رسیدگی قانونی نیست. مطرح شدن این مسائل به هیچ عنوان جلوه خوبی برای آقای احمدی‌نژاد ندارد.

کد خبر: 151708

وب گردی

وب گردی