عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی معقتد است که مذاکرات هسته ای میان ایران و 1+5 در نهایت به موفقیت می انجامد.





عوض حیدرپور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی معقتد است که مذاکرات هسته ای میان ایران و 1+5 در نهایت به موفقیت می انجامد.

نماینده مردم شهرضا در گفتگو با فرهیختگان آنلاین بیان داشت: در مذاکراتی که میان هیات ایران و 1+5 برگزاری شد، بر یک اصل، صحه گذاشته شد که آن، این بود که تنها راه حل موضوع هسته ای جمهوری اسلامی ایران، مذاکره است.

وی با بیان اینکه من از جزئیات مذاکرات هسته ای وین آگاهی ندارم افزود: صحه گذاشتن بر راه حل مذاکره، دستاورد و پیروزی بزرگی برای ملت ایران محسوب می شود.

وی افزود: اینکه غربی ها می گویند هیچ راهی به جز مذاکره برای حل مسئله هسته ای ایران وجود ندارد، بسیار با اهمیت است. در واقع اکنون، غربی ها موظفند که برای حل مناقشه با نمایندگان ایران و تیم مذاکره کننده گفتگو کنند تا به نتیجه برسند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: صد درصد تنها راه حل مناقشه هسته ای مذاکره است و نهایتا با همین مذاکرات دیر یا زود پروند هسته ای ایران از شورای امنیت به آژانس برخواهد گشت و تحریم ها لغو می شود.

وی در پاسخ به سئولی در مورد نظر مجلس باب تمدید مذاکرات هسته ای گفت: ما در مجلس با تیم هسته ای و آقای ظریف مشکلی نداریم، چراکه بر این مسئله واقفیم است که تنها راه حل مسئله، مذاکره است.

حیدپور تصریح کرد: بنابراین باید بگویم که مجلس برای ادامه مذاکرات هیچ مشکلی ندارد و با تیم هسته ای هماهنگ است.

کد خبر: 151796

وب گردی

وب گردی