تهران-ایسکانیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بسیج مهمترین ابزار، ارتباط نفر به نفر و چهره به چهره نیروهای متعهد، انقلابی و مخلص نظام است اما ابزار صدا وسیما، رسانه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در صبحگاه مشترک بسیجیان رسانه ملی که بمناسبت هفته بسیج در میدان بسیج سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی برگزار شد، گفت: خون نگارانی همچون شهیدان آوینی، رهبر، صائمی و 113 شهید پرافتخار رسانه ملی در دوره دفاع مقدس دوشادوش مجاهدان سلاح به دست، دوربین خود را به دوش کشیده و حماسه های رزمندگان اسلام را جاودانه کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به روشنگری‌های رسانه ملی در پرده‌برداری از ماهیت پلید استکبار در دوره های مختلف انقلاب تصریح کرد: رسانه ملی در همه حماسه‌های حضور مردم از ابتدای انقلاب از جمله راهپیمایی ها، انتخابات و گردنه‌های خطیر حماسه در خط مقدم بوده و هیچگاه در بیان حقایق کم نگذاشته است.

وی با اشاره به تغییر رویکرد دشمن در هجمه به جمهوری اسلامی از جنگ سخت به جنگ نرم ادامه داد: امروز دشمن رسانه های خود را علیه ما بکار گرفته و بزرگترین جنگ رسانه ای تاریخ را علیه نظام اسلامی به راه انداخته است. اگر دیروز رزمندگان سلاح به دست در خط مقدم بودند و رو در روی دشمن ایستادند، امروز شما در خط مقدم هستید.

سردار نقدی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در انتصاب رییس جدید سازمان صداوسیما تشریح کرد: این عبارتی که فرمودند «وظیفه صدا و سیما پشتیبانی از بسیج عمومی ملت است»، این حقیقت را آشکار ساخت که بسیج و رسانه ملی هر کدام یک ماموریت مهم را با ابزارهای مختلف دنبال می کنند.

وی در همین زمینه ادامه داد: در بسیج مهمترین ابزار، ارتباط نفر به نفر و چهره به چهره نیروهای متعهد، انقلابی و مخلص نظام است اما ابزار صدا وسیما، رسانه است.

سردار نقدی با اشاره به تحقق وعده نصرت الهی در دوران دفاع مقدس و جنگ سخت تاکید کرد: این وعده ها در جنگ نرم هم محقق خواهد شد همانطور که در جنگ سخت، ابزار و امکانات ما نسبت به دشمن بسیار ناچیز بود اما با همین امکانات ناچیز پیروز آن جنگ بودیم، در این جنگ هم همانطور که از ابزار و امکانات بسیار کمی نسبت به دشمن برخورداریم، با همت و مقاومت و توکل به خدا پیروزی از آن ما خواهد بود.

وی با اشاره به نهضت حضرت زینب (س) پس از قیام عاشورا ادامه داد: خطبه کوتاه حضرت زینب (س) بود که امروز قلب ها را مصمم کرده و دلها را برای مبارزه با یزیدیان زمان راسخ و دنیا را تسخیر کرده است. این پیام فطری و الهی است و بر دل می نشیند، باید اینگونه عمل کنیم.

سردار نقدی به نقش مهم رسانه ملی در بسیج عزم و اراده ملت تاکید کرد: حرکت رسانه ملی باید عزم ملی برای ایجاد زمینه تحقق آنچه ولایت خواسته را فراهم کند.
کد خبر: 151797

وب گردی

وب گردی