تهران – ایسکانیوز: پنجمین دور از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری هشت دیدار در گروه‌های پنج تا هشت آغاز می‌شود که در مهمترین آنها از گروه E، گروه مرگ رقابت‌ها منچسترسیتی انگلیس میزبان بایرن مونیخ آلمان است.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر انگلیس در شرایطی خود را برای پذیرایی از قهرمان فصل گذشته بوندس‌لیگا آماده می‌کند که وضعیتش در جدول رده‌بندی این گروه بحرانی است و برای زنده نگه داشتن شانس بقایش در معتبرترین تورنمنت باشگاهی دنیای فوتبال باید هر سه امتیاز جدال خود با باواریایی‌ها را کسب کند و امیدوار باشد که دیگر بازی این گروه میان تیم‌های رم و زسکا مسکو که در ایتالیا برگزار می‌شود، بدون برنده باشد.

شاگردان مانوئل پیگرینی با تنها دو امتیاز از تساوی برابر رم در خانه و برابر زسکا مسکو در روسیه در قعر جدول قرار دارند و این در حالی است که رم و زسکا هر دو با چهار امتیاز و بر حسب نتیجه بازی رودررو به ترتیب در رده‌های دوم و سوم و پشت سر بایرن مونیخ 12 امتیازی قرار دارند که صعودش به مرحله یک هشتم نهایی پیش از این مسجل شده است.

تنها شانسی که منچسترسیتی می‌تواند داشته باشد و به پیروز شدنش کمک کند این است که پپ گواردیولا که از صعودش تیمش آسوده خاطر است، مهره‌های اصلی خود را به میدان نفرستد و به آنها استراحت بدهد.

نتیجه بازی رفت تیم‌های بایرن مونیخ و منچسترسیتی در آلیانتس آره‌نا با یک گل دیرهنگام به سود باواریایی‌ها خاتمه یافت و حالا آنها مترصد تکرار همان کاری هستند که فصل گذشته در ورزشگاه اتحاد انجام دادند.

برنامه کامل بازی‌های فرداشب لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

گروه E

زسکا مسکو - رم

منچسترسیتی - بایرن مونیخ

 

گروه F

آپوئل نیکوزیا - بارسلونا

پاری‌سن‌ژرمن - آژاکس

 

گروه G

شالکه - چلسی

اسپورتینگ لیسبون - ماریبور

 

گروه H

باته بوریسوف - پورتو

شاختار دونتسک - اتلتیک بیلبائو
کد خبر: 151803

وب گردی

وب گردی