تهران- ایسکانیوز: کرار جاسم مهاجم استقلال بعد از حضور در تمرینات تیم ملی کشورش، دیروز به ایران بازگشت. مهاجم عراقی استقلالی‌ها که غایب بزرگ دربی بود در گفت‌وگو با «ایسکانیوز» درباره تعجبش از شکست استقلال در دربی و بازی تیمش مقابل ذوب‌ آهن در جام حذفی صحبت کرده است.

چه زمانی وارد ایران شدی؟

دیروز به ایران آمدم و بلافاصله در تمرینات استقلال حاضر شدم.

خیلی‌ها معتقد بودند شاید با وجود مشکلاتی که بین تو و مسئولان استقلال به وجود آمد شاید به ایران برنگردی.

درست است که در روزهای آخر از بعضی مسئولان استقلال ناراحت شدم اما اصلا قرار بر نیامدنم نبود. حتی من به مربی تیم ملی عراق گفته بودم حتما باید برای دربی به ایران برگردم.

چرا برای دیدن دربی به ایران برنگشتی؟

اتفاقا خیلی تلاش کردم که به ایران بیایم و دربی را در ورزشگاه در کنار هواداران ببینم اما سفرم طولانی شد و نتوانستم خودم را برای بازی به ایران برسانم. ما با تیم عربستان بودیم و از آنجا به دبی رفتیم و از دبی دوباره به نجف برگشتیم و من از آنجا به ایران آمدم. بنابراین سفرم طولانی شد و هر چه تلاش کردم نتوانستم خودم را به بازی برسانم.

فیلم دربی را هم ندیدی؟

نه متاسفانه به دوستانم در ایران گفته ام فیلم را به من برسانند اما هنوز فیلم را نگرفته‌ام و بازی را ندیده‌ام.

فکرش را می‌کردی استقلال بازنده دربی باشد؟

به هیچ وجه فکرش را نمی‌کردم و مطمئن بودم استقلال دربی را می برد. وقتی خبر باخت را شنیدم اصلاباورم نمی‌شد. تیم ما قوی‌تر بود و اگر کمی شانس با ما همراه بود حتما استقلال برنده بازی می‌شد. با این حال می‌دانم این شکست را جبران می‌کنیم و ان شاء‌الله کاری می کنیم تا هواداران آن را فراموش کنند.

خیلی‌ها معتقد بودند اگر تو در این بازی بودی استقلال شکست نمی‌خورد.

مطمئنا اگر در این بازی بودم تمام تلاشم را می‌کردم تا استقلال نبازد اما خب قسمت نبود و نتوانستم به استقلال در این بازی حساس کمک کنم.

فکر می‌کنی بتوانید در صورت رسیدن به پرسپولیس در جام حذفی این شکست را جبران کنید؟

این باخت انگیزه ما را برای جبران زیاد کرده و امیدوارم با صعود دو تیم به مرحله بعد دربی تکرار شود و ما این شکست را به یک نتیجه خوب جبران کنیم.

قول گل زدن در دربی حذفی را می‌دهی؟

بدم نمی‌آید با پیراهن استقلال به پرسپولیس گل بزنم اما بیشر دوست دارم استقلال برنده باشد و گلزنی من مهم نیست.

در جام حذفی بازی حساسی با ذوب آهن دارید و با وجود غیبت قاضی و شهباززاده همه فشار گل زدن روی تو و برهانی است.

بله اینطور که شنیده‌ام قاضی به بازی نمی‌رسد و شهباززاده هم در بازی قبل اخراج شده و محروم است. بنابراین ما باید تام تلاشمان را برای جبران غیبت آنها بکنیم.

راستی وضعیت تیم ملی عراق چطور است؟

متاسفانه تیم ملی عراق وضعیت خوبی ندارد و ما در این دو بازی هم نتایج خوبی نگرفتیم. مربی تیم ملی عراق ضعیف است و در این بازی‌ها هم با تعویض‌های اشتباه باعث شکست تیم شد.
کد خبر: 151826

وب گردی

وب گردی