تهران-ایسکانیوز: جشنواره «اسب‌های بالدار» با هدف بررسی هنر خلاقانه تبلیغات در ایران، کمپین‌های تبلیغاتی از جمله آثار تلویزیونی، رادیویی، پوستر، بیلبورد و... را مورد بررسی قرار می‌دهد.

نخستین جشنواره «اسب‌های بالدار» با هدف بررسی خلاقیت در عرصه تبلیغات ایران در 6 بخش به بررسی سه دهه تبلیغات کشور خواهد پرداخت.

این جشنواره در بخش کمپین‌های تبلیغاتی به بررسی آگهی‌های متصل؛ شامل آگهی‌های رادیویی و تلویزیونی، تابلوهای شهری ( لمپ‌پست، اتوبوس، مترو و...)، اقلام نقاط فروش، آگهی مطبوعاتی، تبلیغات فضای مجازی و سایر موارد که بتوان ارتباط آنها را به عنوان یک کمپین تبلیغاتی شناسایی کرد، می‌پردازد.

dca2d0624cc05575d97d61f8b31c82fe

علاقمندان به حضور در این بخش باید حداقل در دو رسانه کمپین تبلیغاتی خود را تعریف و اجرا کرده باشند و برای ارسال آثار خود باید توجه داشته باشند کمپین ارسالی باید به جز فرم شناسنامه آگهی‌های متصل که در وب سایت جشنواره به نشانی: www.adfestival.ir موجود است؛ تایید سفارش‌دهنده و مستندات اجرای کمپین را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند. همچنین مستندات مطالعاتی انجام شده توسط شرکت‌های تحقیقاتی در زمینه اجرای کمپین در صورت وجود در انتخاب و امتیازدهی داوری تاثیرگذار خواهد بود.

آثار ارسالی باید شخصا و یا توسط نماینده قانونی با معرفی‌نامه کتبی به صورت حضوری و یا از طریق ارسال پستی به دبیرخانه ارائه و رسید دریافت شود. ارسال آثار از طریق لوح‌فشرده و یا بارگذاری در وب سایت رسمی جشنواره قابل قبول است.

علاقمندان به حضور در این رویداد تا پایان آذرماه مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در خیابان کریم خان زند، خردمند شمالی، خیابان هیجدهم، شماره 26، مدرسه تبلیغات ایده ارسال و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 23 - 88348720 تماس حاصل کنند.

جشنواره «اسب‌های بالدار» با حضور چهره‌های علمی و فرهنگی داخل و خارج از کشور به همت مدرسه «ایده» و با بهره‏‌گیری از رهنمودهای هنرمندان، کارشناسان، صاحب‌نظران و مدیران ارشد آژانس‌های بزرگ و باتجربه کشور، فروردین ماه سال 94 در تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: 151889

وب گردی

وب گردی