تهران- ایسکانیوز: مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی با آغاز فصل جدید از متقاضیان شرکت در دوره های هنری در ترم زمستان ثبت نام بعمل می آورد.

بنا بر اعلام این مرکز ثبت نام ترم زمستان  از يكم الي سيزدهم آذرماه براي هنرجويان فعلي و پس از آن براي متقاضيان جديد آغاز شد. دوره هاي ارائه شده شامل رشته موسيقي ( کلیه سازها، گروه نوازي ايراني و كلاسيك، تئوري موسيقي، شناخت و تحليل موسيقي جهاني، تصنيف خواني، آموزش نرم افزارهای موسیقی و صدابرداری، موسيقي كودكان و ... )، رشته تجسمي ( عکاسی مقدماتي تا پيشرفته، فتوشاپ، طراحي و نقاشي كودك و بزرگسال و ...) و رشته نمايشي (بازيگري، نمايشنامه نويسي، نمايش عروسكي و ...)  می باشد.

شایان ذکر است این مرکز با بهره گیری از امکانات و قابلیتهای مجموعه بنیاد رودکی و مراکز تابعه آن سعی در ارتقاء کیفیت دوره های آموزشی با برگزاری كنسرت هاي آموزشي و اجراي تاتر براي گروه هاي برگزيده و دوره هاي حرفه اي  شامل مستر کلاسها (کارگاههای آموزشی تخصصی) و ورک شاپ در كليه رشته هاي قيد شده نموده است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سايت  WWW.Amouzesh.bonyadroudaki.ir مراجعه و يا با شماره های  9-66743358  تماس بگیریند.

 
کد خبر: 151918

وب گردی

وب گردی