تهران- ایسکانیوز: نماینده مجلس شورای اسلامی در مخالفت با پنجمین وزیر پیشنهادی علوم گفت: فرهادی سابقه همکاری با حزب مشارکت را دارد پس با معیار قبلی فرهادی هم فتنه گر است اگر مجلس به ایشان رای بدهد متهم به منطق دوگانه می شود. مجلس فتنه را خط قرمز نمی داند یا می داند یا خدای نکرده معامله ای در کار است.

علی مطهری مخالف وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری گفت: در نظر دارم که از حیثیت و اعتبار مجلس دفاع کنم. اگر مجلس آسیب ببیند کل نظام آسیب می بیند. مجلس در جریان استیضاح فرجی دانا و رای اعتماد به دو وزیر پیشنهادی قبلی فتنه را خط قرمز اعلام کرد.

مطهری گفت: علت اینکه به عنوان مخالف وزیر صحبت می کنم این است که مجلس موافق فرهادی است. خط قرمز ما فتنه است. به نظر می رسد که گفتمان اصولگرایی به خطر افتاده است.

علی مطهری گفت: در مجلس به دانش آشتیانی و فرجی دانا به دلیل فتنه رای ندادند. و باقی کسانی که معرفی شدند همه را به جرم فتنه رای ندادیم. اکنون دکتر فرهادی را معرفی کردند در صورتیکه ایشان نامه ای به آقای خاتمی و موسوی و فعالان سیاسی امضا کردند.

مطهری گفت: آقای فرهادی با این نامه فتنه گر است. اگر تکذیب کند می گوییم چرا قبلا این کار را نکردید با معیار قبلی ایشان فتنه گر است. مجلس با این معیار نباید به فرهادی رای بدهد.

نماینده مردم تهران گفت: درست نیست مجلس اصولگرا به دلیل قول هایی که برای انتصاب دریافت کرده رای دهد. مشکل مجلس فتنه نیست رای دادن به وی این را نشان می دهد.

علی مطهری گفت: مجلس باید به فرهادی رای مخالف بدهد و مجلس باید اصولگرایی خود را نشان دهند . رای مخالف بدهید چرا که فرهادی فتنه گر است.

وی افزود: ممکن است مردم تصور کنند درد مجلس فتنه نیست بلکه در دست گرفتن وزارتخانه است.

مطهری گفت: فرهادی سابقه همکاری با حزب مشارکت را دارد پس با معیار قبلی فرهادی هم فتنه گر است اگر مجلس به ایشان رای بدهد متهم به منطقه دوگانه می شود. مجلس فتنه را خط قرمز نمی داند یا می داند یا خدای نکرده معامله ای در کار است. مجلس از معیار و رویه قبلی خود عدول کرده و درست نیست مجلس اصولگرا برای انتصاب وزیر از حق خود عدول کند معلوم می شود درد مجلس فتنه نیست بلکه این است که وزارت علوم تحت نظر ما باشد و خلاصه مجلس اصولگرا به معامله محکوم می شود در این صورت جایگاهش در نزد مردم تنزل پیدا می کند.

وی گفت: آقای وزیر پیشنهادی طبق ملاک مجلس فتنه گر است و نباید به او رای دهیم. به نمایندگان توصیه می کنم اگر راه خود را درست می داند ثبات قدم خود را حفظ کنید تا فردی به مجلس نزدیکتر است سکان را بدست گیرد و مجلس همچنان اصولگرا و ثابت قدم باشد. پزشک بودن فرهادی با وزارت بهداشت سازگار است پس برای حفظ منزلت مجلس به فرهادی رای مخالف بدهید.
کد خبر: 152130

وب گردی

وب گردی