تهران - ایسکانیوز: غلام‌رضا بهروان مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در گفت‌و گویی رادیویی در خصوص میزبان دیدار یک چهارم پایانی جام حذفی بین پرسپولیس و گل‌گهر سیرجان و همچنین بازیکنان متخلف سربازی صحبت کرد.

بهروان در مورد میزبان دیدار حساس پرسپولیس و گل‌گهر گفت: فردا عازم کرمان خواهم شد تا جلسه‌ای با مسئولان شورای تامین داشته باشم و اگر به جمع بندی برسیم که ورزشگاه سیرجان می‌تواند میربان این دیدار سنگین باشد، میزبانی را در سیرجان برگزار می‌کنیم . در غیر این صورت این دیدار در ورزشگاه باهنر کرمان برگزار خواهد شد.


مسئول سازمان لیگ همچنین در مورد بازیکنان متخلف سربازی افزود: به نظر من این بازیکنان باید مجازات شوند به این دلیل که تخلف بزرگی انجام داده‌اند اما همین که از قرارداد یک میلیارد تومانی به 150 هزار تومانی رسیده‌اند کافی است و نباید عمر فوتبالی آن‌ها را تمام کنیم.


بهروان همچنین در خصوص شایعه محرومیت و زندانی شدن این بازیکنان گفت: این مسایل باید در حوزه‌ی فوتبال حل شود و شایسته نیست به خارج از دایره فوتبال کشیده شود.


بهروان در مورد برگزاری جام حذفی در سال آینده افزود: قرار بود امسال دیدارهای جام حذفی از مرحله یک چهارم پایانی به صورت رفت و برگشت برگزار شود اما به دلیل فشردگی دیدارهای تیم ملی از این تصمیم منصرف شدیم اما برای فصل آینده تلاش می کنیم این دیدارها از مرحله یک چهارم پایانی به صورت رفت و برگشت برگزار شود تا تیم قهرمان با 8 دیدار به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

کد خبر: 152334

وب گردی

وب گردی