ایسکانیوز ،پلاس+/ پس از انتخابات 88 اتفاقاتی افتاد که سبب شد تا از آن روز به بعد بسیاری با چوب "فتنه گر" از خدمت به جامعه رانده شوند . رسول منتجب‌نیا با اظهار تاسف از اینکه با گذشت بیش از 5 سال از حوادث سال 88 هم چنان روند کنار گذاشته شدن برخی نیروهای اصیل انقلاب ادامه دارد، گفت: « حوادثی که در سال 88 و پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دهم به وقوع پیوست حوادث تلخ و ناگواری بود. یک طرف هم محکوم شد و برخی هم مجازات شدند و از میان آنان هنوز هستند کسانی که دوران محکومیتشان به پایان نرسیده است؛ اما متاسفانه هنوز عده‌ای به ناحق از این موضوع به نفع گروه و جناح خود بهره‌برداری می‌کنند تا رقیب خود را از میدان به در کنند.»
وی سپس خاطرنشان کرد:‌« به هر حال چه تمام زوایای حوادث سال 88 برسی شده و نقش همه طرف‌ها در آن حوادث بررسی شده باشد چه نه، تنها به یک بعد آن نگاه شده باشد و تنها یک طرف مجازات شده باشد در هر صورت از آن حوادث سال‌ها می‌گذرد و نباید به هر بهانه و موقعیتی دوباره آن را مطرح کرد، به ویژه عده‌ای از آن سوءاستفاده کنند.»
منتجب‌نیا تاکید کرد:« باید یک بار برای همیشه این مساله را حل کرد و به آن خاتمه داد؛‌ به این معنا که کسانی که قرار است با آنان برخورد شود و مجازات شوند با آنان برخورد شود و مجازات هم بشوند تا موضوع تمام شود. هر کس را می‌خواهند تنبیه کنند تنبیهش کنند و بعد اعلام شود مابقی مبرا هستند و نقشی نداشتند. اینکه بخواهیم تا ابد این موضوع را کش دهیم و با این بهانه تسویه حساب‌های شخصی کنیم درست نیست. »
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان اینکه حوادث سال 88 اکنون به بهانه‌ای در دست گروهی تبدیل شده است گفت: « این گروه هر زمان منافع گروهیشان به خطر افتاد و هر زمان بخواهند تسویه حساب کنند یا بخواهند کسی را از قدرت خارج کنند پای حوادث آن سال را وسط می‌کشند و در واقع کاسبی می‌کنند که متاسفانه تا الان نیز موفق بوده‌اند و عده ای از نیروهای اصیل انقلاب را توانسته‌اند با این حربه از صحنه خارج کنند و به گوشه برانند.»
منتجب‌نیا سپس با تاکید بر اینکه این وظیفه قوه قضائیه است با هر کس که مرتکب خلاف شده است برخورد کند و این موضوع باید در دادگاه ثابت شود، اظهار کرد: « با هر کس می‌خواهید برخورد کنید، برخورد کنید اما اعلام کنید چه کسانی مبرا هستند.»
کد خبر: 152419

وب گردی

وب گردی