ایسکانیوز، پلاس+/ اگر پول سفر به نقاط مختلف دنیا را دارید و درعین حال می‌خواهید با کمترین هزینه، به بهترین امکانات دست یابید، ما این 11 هتل زیبا و کم‌نظیر را در کشورهای گوناگون به شما معرفی می کنیم. نکته آنکه این انتخاب با کمک افرادی تهیه شده است که با هدف جلوگیری از ولخرجی به تعطیلات رفته اند.

11- هتل کوئین؛ نیویورک: یک هتل 12 طبقه بی‌نظیر با فضایی به شدت رمانتیک. با وجود قرارگیری در مرکز شهر شلوغ نیویورک، آرامش عجیب آن وصف‌ناشدنی است. بازسازی سال 2013 آن را به مراتب زیباتر از قبل کرده است. این هتل را بهترین هتل برای ماه عسل لقب داده‌اند. نکته جالب در مورد این هتل این است که دکوراسیون و ساختار هر اتاق با سایر اتاق‌ها متفاوت است.
011
10- هتل انگلیس؛ دانمارک: واژه «لوکس» به معنای واقعی برازنده این هتل است. تمامی 90 اتاق این هتل با ابریشم مغزپسته‌ای تزئین شده و دکوراسیون بنفش زیبای آن جلوه ای دوچندان به آن بخشیده است. بالکن کوچک هر اتاق منظره‌ای بدیع از زیبایی‌های کپنهاگ به شما عرضه می‌کند. یک رستوران مجلل در طبقه اول در کنار بزرگترین مرکز خرید کالاهای لوکس در دانمارک که در همسایگی هتل قرار دارد دیگر نکات بارز این هتل زیباست.
10
9- هتل پارک؛ کامبوج: آفتاب گرم کامبوج بر روی طرح‌های سنتی این هتل زیبا بسیار دلفریب است. در 108 اتاق این هتل حوضچه‌های کوچک آب گرمی وجود دارد که با سنگ‌های مرمر تزئین شده است. تم اصلی اتاق‌ها مخمل قهوه‌ای تیره است و داخل هر اتاق یک کتابخانه غنی وجود دارد.
009
8- هتل اپیکور؛ فلوریدا: این هتل را باید هتل شکمو‌ها نامید. غذا، بارزترین نکته هتل است. منوی دو رستوران هتل اغلب با غذاهای دریایی پر شده است. ماهی های تازه‌ای که به تازگی از اقیانوس صید شده اند. البته باشگاه جالب آن می تواند به شما برای سوزاندن کالری‌های اضافی کمک کند.
008
7- هتل آنداز؛ هاوایی: هتلی در نزدیکی آب که بهترین فضا را برای ماجراجویی شما فرآهم می‌آورد. نیمی از 300 اتاق‌ این هتل رو به دریا بوده و شما می توانید در هر ساعت از شبانه‌روز از دیدن منظره اقیانوس لذت ببرید. ماهیگیری و غواصی دیگر تفریحات حاشیه ای این هتل محسوب می‌شود.
007
6- هتل پرل؛ فلوریدا: تجملگرایی در کنار فن‌آوری. این کامل ترین تعریف از هتلی زیباست که نام آن که معنای مروارید می‌دهد برازنده‌اش است. تکنولوژی روز اپل اعم از آیپاد و تلویزیون اپل و مانند آن در تمامی اتاق‌های آن وجود دارد. البته در هر اتاق یک کتابخانه باارزش هم پیدا می‌شود. نمای ساحل در کنار دکوراسیون نشاط‌آور، دیگر نکات برجسته این هتل هستند.
006
5- هتل گریتی؛ ونیز: این هتل بسیار قدیمی در قرن شانزدهم میلادی محل اقامت سفیران سابق واتیکان در ونیز بوده است. اتاق‌های آن با یک معماری زیبا و گوتیک تزئین شده و حضور در آن شما را به یک سفر زمانی واقعی می‌برد. داخل هر اتاق یک پیانوی کلاسیک بوده که با سنگ‌های مرمر و سقف طلاکوب آن هماهنگی خوبی دارد.
005
4- هتل ورگامونت؛ کانادا: «آرامش بخش» بهترین ‌واژه برای توصیف این هتل است. بر اساس تصمیمی مدیران ، این هتل تنها از مواد و محصولات داخلی کانادا استفاده می‌کند. پس شما اگر به هر سو که نگاه کنید و هرچه بخورید، باید مطمئن باشید که محصول خود کاناداست. در نزدیکی این هتل گرم، یک مرکز خرید بزرگ وجود دارد که برای مسافران فراری از سرمای کبک، می تواند نعمتی بزرگ باشد.
004
3- هتل تامپسون؛ شیکاگو: اتاق‌های زیبا، پنجره‌های بسیار بزرگ با نورگیر بالا و سرویس‌دهی عالی را باید اصلی ترین نکات درتعریف از این هتل دانست. رستوران این هتل بهترین سرآشپزهای شهر را در خود جای داده و می‌توان در آن منوی کاملی از غذاهای ملل را یافت. دید خوب به خلیج شیکاگو دیگر مزیت 250 اتاق این هتل مدرن است.
003
2- هتل لانگهام؛ شیکاگو: زیبایی‌های معماری این هتل شگفت‌انگیز است. در طراحی آن ازاصول معماری اروپای شرقی استفاده‌ای خلاقانه شده است. نمی‌توان هتل لوکسی را یافت که تمیز نباشد اما این هتل کمی زیادی تمیز است!
002
1- هتل نایارا؛ کاستاریکا: چه چیز رویایی‌تر از اینکه در هتلی واقع در ناحیه‌ای نیمه‌جنگلی و پوشیده از گیاهان گرمسیری تعطیلات خود را بگذرانید. فرم این هتل ویلایی است و هرکدام از 16 ویلای اختصاصی آن، دارای استخر اختصاصی خود است. خدمات‌رسانی عالی در کنار فضای آرامش‌بخش کوهستان نارال، بودن در این هتل را بدل به خاطره‌ای فراموش ناشدنی خواهد کرد.
001
کد خبر: 152452

وب گردی

وب گردی