تهران-ایسکانیوز: دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش به دلایل مخالفت منقدین گفتمان اعتدال دولت یازدهم در کشور اشاره و تصریح کرد: این افراد به دلیل دیدگاه سیاسی که هدف وسیله را توجیه می کند قیم مآبانه با دولت و گفتمان اعتدال برخورد می کنند.

فاطمعه راکعی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره گفتمان اعتدال اظهار داشت: عده ای در داخل کشور هنوز نتوانسته اند دولت اعتدال و تدبیر را در فراز عرصه های اجتماعی و سیاسی ایران بپذیرند.

وی به حمایت های مقام معظم رهبری در موضوع هسته ای کشور از تیم مذاکراه کننده اشاره و گفت: علی رغم حمایت های ایشان از دولت، برخی از مخالفان باز هم دست از مخالفت های خود علیه دولت و گفتمانش بر نمی دارند و به هر طریقی سعی در دشمن تراشی، مانع تراشی در برابر فعالیت های دولتمردان دارند.

راکعی به اتهامات مختلفی که از سوی مخالفان به دولت وارد می شود اشاره و تصریح کرد: ابن افراد کسانی هستند که از جایگاه"یا ما، یا هیچ" به هر عرصه ای با تنگ نظری ورود پیدا می کنند این در حالیست که در مسایل اجتماعی و سیاسی چند صدایی پذیرفته است.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش تاکید کرد: این دیدگاه استکباری راه به جایی نخواهد برد و رئیس جمهور کشورمان هم با تداوم درایت و صبوری به مسیر خود در جهت تحقق برنامه ها و وعده های انتخاباتی بر پایه گفتمان اعتدال ادامه خواهد داد.

وی به دلایل مخالفت منقدین گفتمان اعتدال دولت یازدهم در کشور اشاره و تصریح کرد: این افراد به دلیل دیدگاه سیاسی که هدف وسیله را توجیه می کند قیم مآبانه با دولت و گفتمان اعتدال برخورد می کنند.

راکعی به نگاه حذف رقیب به هر قیمت از سوی منتقدین اشاره و خاطرنشان کرد: مخالفان باید بدانند که به آسانی نمی توانند رئیس جمهوری را بشکنند و وی همچنان با صبر و درایت و به تدریج گفتمات اعتدال را پیش می برد.

رئیس جمهوری کشورمان در پنجم آذر ماه در صحن علنی مجلس درباره گفتمان اعتدال اظهار داشت: در آخرین انتخاباتی که افکار مردم را دیدیم و باید معیار است 24 خرداد است و گفتمانی مورد تایید مردم بود و فردی مورد انتخاب قرار گرفت که اگر این فرد با نفر بعدی یک میلیون رای بود می گفتیم که گفتمان ها نزدیک بوده است اما اگر گفتمانی رای آورده است که نفر آن گفتمان 13 میلیون اختلاف رای با نفر بعدی دارد نشان آن است که این گفتمان مورد تایید قاطع مردم است.

وی افزود: ضمن اینکه گفتمان نفر اول با نفرات بعدی هم خیلی تفاوت زیاد نداشته است فکر میکنم گفتمان اعتدال مورد قبول همه ماست بخصوص که مقام معظم رهبری بر گفتمان اعتدال تاکید کردند و گفتمان اعتدال گفتمان دین و فرهنگ بزرگ ایمان ما هست و ما امت وسط هستیم. بنابراین دموکراسی چارچوب ها و نهادهایی دارد که همه باید طبق آن حرکت کنیم. موضع دولت در برابر مجلس شورای اسلامی همواره اخلاق ادب و قانون است و ما در هر شرایطی به آرا مجلس احترام می گذاریم و حکم ما بعد از خداوند اصول قانون اساسی و افکار عمومی مردم است.
کد خبر: 152756

وب گردی

وب گردی