تهران- ایسکانیوز: سرپرست باشگاه استقلال، درباره آخرین شرایط باشگاه استقلال پیش از بازی با ذوب‌آهن صحبت کرد.

میرشاد ماجدی سرپرست باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال درباره وضعیت این تیم پیش از مصاف با ذوب آهن گفت:«  قلعه نویی روز گذشته بازیکنان را جمع کرد و برای آنها صحبت کرد. با صحبت هایی که او با بازیکنان داشت، آنها متوجه شدند که چه بازی سخت و حیاتی‌ را برابر ذوب آهن داریم. همه ما متوجه وضعیت هستیم و می‌خواهیم تحت هر شرایطی از اصفهان پیروز خارج شویم. بازیکنان ما از اشتباهاتشان درس گرفته اند به دنبال فراموش بازی قبلی هستند.»

سرپرست باشگاه استقلال با انتقاد شدید از حاشیه سازان افزود:«واقعا برای آن کسانی که به خودشان استقلالی معرفی می کنند اما اخبار کذب منتشر می کنند متاسفم. آنها می خواهند با این کار فشار روحی روانی به تیم وارد کنند. به دروغ حاشیه ساخته اند که روز گذشته در تمرین استقلال میان تیموریان و لیدرها درگیری فیزیکی و زد و خورد رخ داده که اساسا بی پایه اساس بود و جز تاسف خوردن برای آنها نمی‌دانم چه بگویم.»

سرپرست استقلال درباره فصل نقل و انتقالات و گمانه زنی های موجود تاکید کرد:« مطمئنا هرکسی را که آقای قلعه نویی بخواهند را آقای نظری جویباری، معاونت ورزشی باشگاه جذب خواهند کرد. ایشان مسئول نقل و انتقالات باشگاه هستند و در این کار تجربه فراوانی دارند.»

او در پایان با تمجید از غلامحسین مظلومی افزود: «مرحوم مظلومی انسان با شخصیت و بسیار افتاده ای بود. ایشان از کسانی بودند که من در طول زندگیم کمتر شبیه‌اش را دیده بودم. جا دارد از زحمات فرزندان و همسر بزرگوار ایشان برای مراقبت از آن مرحوم تشکر کنم. همچنین از سردار احمدی مقدم و سردار رادان هم بابت همه کمک ها و تلاش‌هایشان یک تشکر ویژه داشته باشم. مرحوم مظلومی مرد بزرگی بود و امیدوارم روحشان شاد باشد.»
کد خبر: 152999

وب گردی

وب گردی