تهران - ایسکانیوز: دیشب مسابقات گروه A تا D لیگ قهرمانان اروپا پیگیری شد و اتلتیکو مادرید و آرسنال توانستند صعودشان به دور حذفی را قطعی کنند.

لیورپول هم با تساوی 2-2 مقابل لودوگورتس در رده سوم گروهش باقی ماند و کار سختی برای صعود دارد.

گروه A

اتلتیکو مادرید 4-0 المپیاکوس

مالمو 0-2 یوونتوس

شاگردان سیمئونه که برای صعود نیاز به برد مقابل المپیاکوس داشتند، خیلی زود کار حریفشان را تمام کردند. رائول گارسیا دقیقه 9 گل اول اتلتیکو را زد و ماریو ماندژوکیچ پیش از پایان نیمه اول اختلاف را دو برابر کرد. نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان در نیمه دوم هم به فشار روی حریف ادامه داد و ماندژوکیچ دو گل دیگر زد تا بعد از مسی و آگرو سومین بازیکنی باشد که در این هفته از لیگ قهرمانان هت‌تریک می‌کند. یوونتوس دیگر تیم مدعی گروه هم در خانه مالمو پیروز شد و شانسش برای صعود را افزایش داد. بیانکونری‌ها با این برد، 9 امتیازی شدند و برای صعود به یک تساوی مقابل اتلتیکو مادرید نیاز دارند.

اتلتیکو مادرید 12 امتیاز

یوونتوس 9 امتیاز

المپیاکوس 6 امتیاز

مالمو 3 امتیاز

گروه B

بازل 0-1 رئال مادرید

لودوگورتس 2-2 لیورپول

رئال در یک بازی سخت با تک گل کریستیانو رونالدو بازل سوئیس را برد و به روند 100 درصد پیروزی در بازی‌های این فصل لیگ قهرمانان ادامه داد. لیورپول که فرصت داشت با شکست لودوگورتس به رده دوم گروه برسد، در دقایق پایانی برد را با مساوی عوض کرد و در رده سوم گروهش باقی ماند. آن‌ها برای صعود باید هفته آخر بازل را در ورزشگاه آنفیلد شکست دهند.

رئال مادرید 15 امتیاز

بازل 6 امتیاز

لیورپول 4 امتیاز

لودوگورتس 4 امتیاز

گروه C

زنیت 1-0 بنفیکا

بایرن‌لورکوزن 0-1 موناکو

گروه سوم لیگ قهرمانان شرایط پیچیده‌ای پیدا کرده است. لورکوزن صدرنشین گروه که با پیروزی مقابل موناکو می‌توانست صدرنشینی‌اش را قطعی کند در خانه باخت و 9 امتیازی باقی ماند. موناکو و زنیت با برد در دو مسابقه دیشب در رده دوم و سوم گروه باقی ماندند. هفته آخر زنیت و موناکو در فرانسه دوئل صعود را برگزار می‌کنند.

لورکوزن 9 امتیاز

موناکو 8 امتیاز

زنیت 7 امتیاز

بنفیکا 4 امتیاز

گروه D

اندرلشت 2-0 گالاتاسرای

آرسنال 2-0 دورتموند

شاگردان ونگر با یک برد دشوار مقابل دورتموند صعودشان به دور حذفی لیگ قهرمانان را قطعی کردند و برای صدرنشینی امیدوار به بازی هفته آخر دورتموند و اندرلشت هستند. با توجه به پیروزی اندرلشت مقابل گالاتاسرای، رفتن این تیم به مسابقات لیگ اروپا هم حتمی شده و گالا با یک امتیاز تیم حذف شده گروه به حساب می‌آید.

دورتموند 12 امتیاز

آرسنال 10 امتیاز

اندرلشت 5 امتیاز

گالاتاسرای 1 امتیاز
کد خبر: 153143

وب گردی

وب گردی