تهران-ایسکانیوز: رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی نیروی دریایی را متعهد و پرورش‌یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه، و موجب هراس دشمنان دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور، در پیامی به مناسبت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که «این تسلط دریایی، این حضور راهبردی برای نیروهای دریایی و ناوگان‌های دریایی ما، پیام‌آور عزت و بیداری ملت‌هاست» آورده است: هفتم آذرماه، میعادگاه دریادلانی است که سرافرازانه دل به مکارم امیر مهربانشان و رهبر مقتدایشان، حضرت امام خمینی(ره) دادند و بیعتی جاودانه با او بستند تا حماسه و عرفان، رشادت و ایمان، صلاحیت و اتقان را در کنار تعهد و تخصص و ایثار، به‌کار گیرند و سر و جان در راه حفظ دین و آب‌های نیلگون وطن بگذارند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور از نیروی دریایی در بینش الهی و نظام اسلامی به‌عنوان لشکر خدا یاد کرده و می‌افزاید: سلام بر شما دریا دلان که در هیچ کجای حادثه، جایتان خالی نیست، نه از مین‌های شناور می‌هراسید و نه از آشوب طوفان‌هایی که رام نگاه شمایند، ایستاده‌اید تا مین‌های مکر را که چون غبار بر چشم دریا خلیده‌اند، بزدایید و پیش برانید.

وی در ادامه تصریح کرده است: ایستاده‌اید تا غیرت، پشت واژه ترس پنهان نشود و ایثار در پشت چهره تملّق، رنگ نبازد. نه پیش رویتان جاده‌ای است نه پشت سرتان پناهگاهی. آنچه پیش رو دارید دریایی است و آنچه پشت سر دارید، زندگی و چشم‌های نگران. با این همه، احساس خویش را درمی‌نوردید و پیش می‌روید، نه سرمای زمستان سدّ راه‌تان می‌شود و نه گرمای تابستان، می‌روید به تکرار توفان، تا دریا بداند که از تبار تندرید و از‌نژاد گردباد.

سردار جلالی، نیروی دریایی را متعهد و پرورش‌یافته در مکتب انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دانسته و تاکید کرده است: نیروی دریایی امروز، به‌سان سدی سدید و مستحکم، موجب هراس دشمنان است و به مدد ایمان و شکوفایی و پیشرفت‌هایی خیره کننده در عرصه فناوری‌های روزآمد نظامی و تخصص و دانش سترگ نظامی، تبدیل به نقطه قوت و اطمینان ملت و رهبری گردیده و همچون همیشه حضورش، آماده دفاع از میهن و جانبازی در راه ولایت است.

وی ادامه داده است: مهم‌ترین پشتوانه نیروهای مسلح، ایمان به توانایی خود و توکل به خداست که طراحی و اجرای تاکتیک‌های پیچیده نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس تنها نمونه‌ای از آن است و اکنون نیروی دریایی با این پشتوانه قوی به رشد و بالندگی خود ادامه می‌دهد

سردار جلالی در این پیام با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی» از سوی رهبر معظم انقلاب، می‌گوید: بدون شک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی نخستین نیرو از نیروهای مسلح کشور بود که در دفاع مقدس تونست به اهداف نهایی جنگ دریایی که‌‌ همان دهم کوبیدن ماشین جنگی دشمن، بستن خطوط مواصلاتی دریایی دشمن و بازنگه داشتن خطوط مواصلاتی دریایی خودی است، دست یابد.

وی در پایان آورده است: هفتم آذر ماه را به تمامی دریادلان و شیردلان نیروی دریایی تبریک عرض می‌نمایم باشد که دعای خیر ملت عزیز و سرافراز ایران اسلامی پشتیبانتان باد.

 
کد خبر: 153163

وب گردی

وب گردی