تهران-ایسکانیوز:  نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: گسترش مرز‌های دینی جز با مقاومت در برابر آمریکا به دست نیامده و آمریکا نیز مخالف شرایط امروزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم تجلیل از طلاب بسیجی نمونه حوزه علمیه قم که در مدرسه فیضیه برگزار شد، با برشمردن دیدگاه های مختلف در خصوص حرکت ایران اسلامی گفت: دیدگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و امام راحل مبتنی بر نیروی داخلی و اقتدار نظام است که از قطع نکردن ارتباط با دنیا و تکیه کامل بر دارایی‌های داخلی سخن به میان آورده است.

وی در ادامه رسالت انقلابی،‌ اصول حاکم بر مکتب نبوی و علوی شامل دفاع از مظلومان،‌ موفقیت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف و تجربه دوران راهبردی اسلام در ارتباط با تکیه بر نیروی درونی جامعه را از علل‌ اعتقادی گروه درون نگر خواند و گفت: امروز مرز ایران اسلامی شلمچه و مهران نیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی با بیان اینکه امروزه مرز ما ساحل مدیترانه و باب‌المندب است، مطرح کرد: دستاوردهای امروزی جامعه اسلامی به واسطه تفکر انقلابی و ولایت فقیه است و در حقیقت این تفکر بسیجی در امام و رهبری بود که مرزهای دینی ما را گسترش داده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: گسترش مرز‌های دینی جز با مقاومت در برابر آمریکا به دست نیامده است و اگر امروز توطئه های دشمنان در غزه، لبنان، عراق و سوریه شکست خورده است، ناشی از نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی در این کشورهاست.

وی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل هیچ‌گاه به قول‌هایشان وفادار نبوده‌اند، اظهار کرد: اگر امروزه به قدرت‌های ملی و دینی خود توجه نداشته باشیم در این راه بازمی‌مانیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: ایران اسلامی ریشه مقابله با استکبار را پرورش داده و امروزه دشمن به دنبال تخریب اسلام ناب محمدی است که مردم کشورهای مسلمان باید از این هدف دشمن آگاه باشند، زیرا دشمن هیچ‌گاه از اهداف خود کوتاه نخواهد آمد.

وی با تاکید بر اینکه کرانه باختری، غزه و مردم مومن حزب‌اللهی لبنان و عراق پشتوانه‌ای برای جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: امروزه این کشورها قدرت مقاومت را از ما به ارث برده‌‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان متذکر شد: دفاع کشورهای اسلامی از مردم و فلسطین جنبه اعتقادی دارد و ایران اسلامی به شیوه‌ای در این زمینه ورود پیدا کرده است که امروزه رضایت مردم فلسطین نسبت به جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف به خوبی دیده می‌شود.
کد خبر: 153296

وب گردی

وب گردی