تهران - ایسکانیوز: پس از اینکه صمد مرفاوی به یکباره به عنوان سرمربی پیکان انتخاب شد و ابراهیم‌زاده به صورت توافقی از این تیم جدا شد، تصور می‌شد همه از این اتفاق‌ها راضی باشند اما پس از گذشت چند روز ابراهیم‌زاده از این توافق اجباری زیاد راضی نیست و معتقد است مدیرعامل جدید اعتقادی به برنامه‌های آینده‌اش نداشته است.

فکر می‌کنید صمد مرفاوی در پیکان موفق شود؟

به مرفاوی به خاطر حضورش در پیکان تبریک می‌گویم و امیدوارم او و همکارانش در این تیم موفق باشند.

اینطور به نظر می‌آید که نسبت به برکناری‌تان انتقاد دارید ولی جایگاه پیکان در این فصل کمتر از انتظار مدیران بوده است. موافق نیستید؟

شما ببینید تفکر پیکان در سال‌های پیش چطور بوده است. این تیم همیشه به لیگ برتر می‌آمد و بعد از یک فصل به لیگ یک سقوط می‌کرد. وقتی من به این تیم آمدم برخی از بازیکنان این تیم را حفظ کردم و چند بازیکن خوب از استقلال، ملوان، تراکتورسازی و راه‌آهن جذب کردم تا بتوانم فرهنگ فوتبالی پیکان را تغییر دهم. ما بازیکنان اسمی را جمع کردیم تا این کار را انجام دهیم.

برنامه‌ی شما برای تیم پیکان چه بود ؟ که محقق نشد.

می‌خواستم ابتدا ثبات تیمی در پیکان به وجود بیاورم تا تیم به این اندازه بالا و پایین نرود و در سال‌های بعدی تفکر تیم تغییر پیدا کند. در ابتدای فصل خیلی بد بودیم و حتی در شش هفته ابتدایی گل هم نزدیم اما بعد از آن از فولاد، پدیده و تراکتورسازی امتیاز گرفتیم. تصمیم داشتم تا در نیم‌فصل تیم را تقویت کنم که فرصت آن را به دست نیاوردم. رتبه تیم هم نسبت به سال‌های گذشته‌ی این باشگاه بد هم نبود ولی خب متاسفانه امکان ادامه همکاری وجود نداشت.

فکر می‌کنید زمان کافی به شما داده شد ؟ و آیا انتظار این قطع همکاری را داشتید؟

بحث زمان یا فرصت نیست بلکه بحث اعتقاد و باور به برنامه‌هاست. این موضوع در ذهن مدیرعامل قبلی باشگاه وجود داشت اما مدیرعامل جدید با تفکرات و دیدگاه‌های دیگر به این نتیجه رسید تا با هم قطع همکاری کنیم‌.
کد خبر: 153459

وب گردی

وب گردی